۱۷۰ میلیارد تومان برای نگهداری و ایمن سازی راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می شود/تقدیر کلانتر استان ازنصیری
۱۷۰ میلیارد تومان برای نگهداری و ایمن سازی راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می شود/تقدیر کلانتر استان ازنصیری
حسین کلانتری ، عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: قریب به ۱۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ در بخش راهداری استان هزینه شده است

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال جای ۱۷۰ میلیارد تومان در بخش راهداری هزینه می شود.

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با استاندار دیدار و گفتگو کرد‌ند‌.

حسین کلانتری ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار، اظهار داشت: تلاش های کامیون داران و راهداران در بحران کرونا و برقراری ارتباط ایمن برکسی پوشیده نیست‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه نیازمندی های این مجموعه شد و گفت: رایزنی لازم برای تامین امکانات مورد نیاز انجام می شود و شخصاً از سوی وزیر صمت مسائل را پیگیری می کنم.

کلانتری با اشاره به توپوگرافی استان و کوهستانی بودن مناطق، گفت: ۹۰ درصد وسعت استان جنگل و عرصه های منابع طبیعی است و همین موضوع هزینه نگهداری راه ها را افزایش داده است.

وی عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: قریب به ۱۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ در بخش راهداری استان هزینه شده است.

کلانتری خاطرنشان کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان نیز برای نگهداری و ایمن سازی راه های روستایی استان هزینه می شود.

وی با تاکید بر اینکه ما در کنار مجموعه راهداری استان هستیم، عنوان کرد: مشکلات و مسائل این مجموعه را به جد پیگیری می کنیم.

کلانتری با بیان اینکه سارقان مسلح محموله های باری در محورهای مواصلاتی استان کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند، تصریح کرد: سارقان بدانند مسیر جاده های ما برای آنها قرمز است.

نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ابتدای این نشست گزارشی از وضعیت راه‌های استان به ویژه راههای روستایی ارایه داد.