۵۱۹ هزار بیمه شده در صندوق های حمایتی بیمه سلامت استان /سامانه ۱۶۶۶ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان می باشد
۵۱۹ هزار بیمه شده در صندوق های حمایتی بیمه سلامت استان /سامانه ۱۶۶۶ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان می باشد

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۱۹ هزار نفر بیمه شده در صندوق های حمایتی بیمه سلامت قرار دارند. به گزارش فریادجنوب  ؛  دکتر غلامرضا کاظمی  در نشست شورای اطلاع رسانی بیمه سلامت استان که با حضور اعضاء برگزار شد ، در خصوص فعالیت صندوق های حمایتی تحت پوشش بیمه سلامت استان گفت: مدیرکل بیمه […]

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۱۹ هزار نفر بیمه شده در صندوق های حمایتی بیمه سلامت قرار دارند.

به گزارش فریادجنوب  ؛  دکتر غلامرضا کاظمی  در نشست شورای اطلاع رسانی بیمه سلامت استان که با حضور اعضاء برگزار شد ، در خصوص فعالیت صندوق های حمایتی تحت پوشش بیمه سلامت استان گفت:

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۱۹ هزار نفر بیمه شده در صندوق های حمایتی بیمه سلامت قرار دارند.

دکتر غلامرضا کاظمی  در نشست شورای اطلاع رسانی بیمه سلامت استان که با حضور اعضاء  برگزار شد، در خصوص فعالیت صندوق های حمایتی تحت پوشش بیمه سلامت استان گفت: ۳۴۲ هزار نفر تحت پوشش صندوق حمایتی روستایی است که بیشترین بیمه شده را در این بخش داریم.

کاظمی افزود: در بخش کارمندی نیز ۹۸ هزار نفر بیمه شده عضویت دارند.

وی ادمه داد: در بخش سایر اقشار که شامل جانبازان،خانواده های شهداء، بهزیستی،طلاب و دانشجویان است ۳۳ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت گفت: ۴۸ هزار نفر عضو صندوق های همگانی هستند و تعداد ۹۰۰ نفر از بیماران خاص نیز عضو این صندوق حمایتی می باشند.

دکتر کاظمی در ادامه افزود: ۱۰ هزار و ۲۰ نفر در صندوق ارجاعی ۱ عضو شده و برای آنها دفترچه صادر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص پرداختی های انجام گرفته اظهار داشت: در بخش های دولتی دانشگاهی، دولتی غیر دانشگاهی، خصوصی و خیریه در سال ۹۸ فروردین ماه کامل پرداخت شده و اردیبهشت ماه ۷۰ درصد پرداخت شده است.

کاظمی ادامه داد: در بخش داروخانه ها خرداد۹۸ بطور کامل پرداخت شده و در بخش پزشکان و پاراکلینیک تا فروردین ۹۸  پرداخت شده است.

وی افزود:سامانه ۱۶۶۶ بصورت شبانه روزی و آنلاین جهت هرگونه پاسخگویی،انتقادات،پیشنهادات و شکایات از طریق بیمه شده یا موسسات اماده پاسخگویی به شهروندان می باشد.

دکتر کاظمی در پایان گفت: در سال ۹۸، دو پروژه مهم نسخه نویسی الکترونیکی در بخش پزشکان متخصص شروع و پروژه نسخه نویسی الکترونیکی در شهر دهدشت برنامه ریزی شده و در هفته آتی اجرا خواهد شد که با این کار هزینه ها ساماندهی میشود.