۹۴ درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دریافت کردند
۹۴ درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دریافت کردند
معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگيلويه و بويراحمد گفت: ۱۳ هزار و ۴۵۳ فرهنگي استان معادل ۹۴ درصد در مرحله نخست، واکسن کرونا را دريافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:سیده فریبا حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا به ۱۴ هزار و ۲۱ نفر از فرهنگیان مرد و زن این استان از مرداد ماه آغاز شد.

وی افزود: مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان این استان علیه بیماری کرونا در استان آغاز شده و تاکنون چهار هزار نفر دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و در روزهای آینده کار واکسیناسیون فرهنگیان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: واکسیناسیون فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۳ شهرستان و منطقه این استان انجام می شود.

حسینی ادامه داد: مدارس استان برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید به طور ۱۰۰ درصد اعلام امادگی کرده اند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات پیش روی دانش آموزان این است که تنها ۷۳ درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد دسترسی دارند و با مشکل مواجه هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پیگیری برای دسترسی دانش آموزان به تبلت برای دانش آموزان محروم از سوی این اداره کل ادامه دارد.

حسینی از دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواست در زمینه ضدعفونی و گندزدایی مدارس همچون سال گذشته با این ارگان همکاری داشته باشند.

  • نویسنده : مهرشاد سلطانی نژاد