کشف 28 کیلوتریاک در شهرستان کهگیلویه
کشف 28 کیلوتریاک در شهرستان کهگیلویه

  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: 28 کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد.   به گزارش فریاد جنوب  ،سرهنگ”جهان دیماز” در باره جزئیات بیشتر این خبر اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: 28 کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد.

 

به گزارش فریاد جنوب  ،سرهنگ”جهان دیماز” در باره جزئیات بیشتر این خبر اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در سه راهی طولیان به دهدشت به آن دستور توقف دادند.

دیماز تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات و هشدار های پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی خودرو توقیف و راننده با توجه به صعب العبور بودن منطقه از محل متواری شد که مأموران در بازرسی از این خودرو 28 کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این که تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.