بیش از 67 کیلو گرم مواد مخدر در گچساران کشف شد
بیش از 67 کیلو گرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

  فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از 67کیلو موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد. به گزارش فریاد جنوب ، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران حین کنترل خودروهای عبوری در محور گچساران به شیراز ، به یک […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از 67کیلو موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب ، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران حین کنترل خودروهای عبوری در محور گچساران به شیراز ، به یک دستگاه خودروی ال نود به رانندگی شخصی با هویت معلوم و سرنشینی خانمی با هویت معلوم مظنون که پس از هماهنگی با مقام قضایی ، خودروی مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود : در بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار 39 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 28 کیلو و 700گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

موسوی خاطر نشان کرد :  دو نفر قاچاقچی با هویت معلوم دستگیر که با تشکیل پرونده ای در این خصوص ،متهمان در اختیار مقام قضایی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان”گچساران”در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد : مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را درتامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن110به نیروی انتظامی اطلاع دهند.