مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در دهدشت برگزار شد
مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در دهدشت برگزار شد

بیست و نهمین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) صبح امروز با حضورمسؤولان و اقشار مردم در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فریاد جنوب  خانم طیبه سعادتی نیک ؛حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله افروغی در این مراسم تحقق انقلاب اسلامی ایران را آرزوی نبی مکرم اسلام خواند و اظهار داشت: این انقلاب به […]

  • بیست و نهمین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) صبح امروز با حضورمسؤولان و اقشار مردم در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فریاد جنوب  خانم طیبه سعادتی نیک ؛حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله افروغی در این مراسم تحقق انقلاب اسلامی ایران را آرزوی نبی مکرم اسلام خواند و اظهار داشت: این انقلاب به دست فرزند عزیز رسول خدا امام روح‌الله منعقد شد و پس از آن کشتی انقلاب به رغم مشکلات عدیده با ناخدایی امام خامنه‌ای جلو می‌رود.

وی، با بیان اینکه هر وسیله‌ای سازنده‌ای دارد و سازنده از ما نسبت به کارکرد آن عالم‌تر است، گفت: دفترچه راهنمای دین اسلام قرآن است.

مبلغ مستقر شهرستان، افزود: دفترچه راهنمای جمهوری اسلامی که به دست امام(قدس سره) و پذیرش مردم بوجود آمد وصیتنامه سیاسی، الهی امام است.

افروغی،با بیان اینکه حضرت امام چند خطر و چند پیشنهاد در وصیتنامه خود پیش روی ما گذاشتند، بیان کرد: بنیانگذار انقلاب از جامعه اسلامی آسیب شناسی داشته و خطر جدی دین از سیاست را هشدار دادند.

وی، با استناد به فرموده امام راحل درباره منادیان جدایی دین از سیاست، گفت: باید به نادان‌ها و کج فهم‌ها گفت که پیامبر(ص) هم تشکیل حکومت داد.

این روحانی مبلغ، در تبیین راهکارهای امام تصریح کرد: امام در وصیتنامه خطاب به عالمان، اندیشمندان، صاحبان قلم و..می‌فرمایند «روشنگری کنید قبل از اینکه افشاگری کنید» و فرمود اسلام باید از دست کج اندیش‌ها نجات یابد.

حجت‌الاسلام افروغی، با بیان اینکه مردم پای انقلاب ماندند، خون دادند و سنگ تمام گذاشتند حضور مردم در عرصه‌های گوناگون از جمله راهپیمایی‌ها را یادآور شد و خطاب به مسؤولان در سطح ملی، استانی و شهرستان، تأکید کرد: تو را به ذات مقدس امیرالمومنین قسم می‌دهم تمام قد پای مردم بیایید و از نعمت حضور مردم تشکر کنید.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در بیاناتی به تبیین نهضت امام خمینی(ره) پرداخت.

انتهای پیام