هاشمی پور: تا من زنده ام ریالی بابت کنتور گاز از مردم چاروسا اخذ نخواهد شد
هاشمی پور: تا من زنده ام ریالی بابت کنتور گاز از مردم چاروسا اخذ نخواهد شد

به گزارش فریاد جنوب، عدل هاشمی پور امروز در جمع مردم چاروسا با بیان اینکه همه جریانات فکری زیر چتر رهبری و ولایت زندگی می کنیم گفت:باید قدردان مردم باشیم که علیرغم همه مشکلات همواره در صحنه هستند و از نظام اسلامی دفاع می کنند . هاشمی پور افزود: به برکت نظام‌اسلامی در اقصی نقاط […]

به گزارش فریاد جنوب، عدل هاشمی پور امروز در جمع مردم چاروسا با بیان اینکه همه جریانات فکری زیر چتر رهبری و ولایت زندگی می کنیم گفت:باید قدردان مردم باشیم که علیرغم همه مشکلات همواره در صحنه هستند و از نظام اسلامی دفاع می کنند .

هاشمی پور افزود: به برکت نظام‌اسلامی در اقصی نقاط کشور خدمات ارزنده انجام گرفت مسوولان باید اراده خود را قوی و به مردم خدمت کنند.

هاشمی پور تصریح کرد: 41 سال از عمر نظام می گذرد اینکه آیا توانستیم محرومیت را از متطقه بزداییم جای بحث دارد آیا توانستیم تنفرها را کنار بزنیم بدبینی نسبت به دیگران را کنار بزنیم و اخلاق را رعایت کنیم جای بحث دارد.

وی اضافه کرد: امروز که به لطف خدا جریانهای اصلاح طلب و اصولگرا در کنار یکدیگر قرار گرفته ودر برابر قانون سر تعظیم فرود آوردند یکدست شدند مر قانون را رعایت کردند انسانهای بزرگی در این جریان وجود دارد قرار نیست از همدیگر فرار کنیم.

نامزد انتخابات مجلس گفت: نخبگان سیاسی بدانند اگر دور هم جمع نشویم خدمات زیربنایی و اساسی به مردم انجام ندهیم باید در قیامت پاسخگوی محاکمه باشیم.

وی یادآور شد: اصلاحات از استان یزد سرچشمه گرفت ولی همین یزدیها درسرزمین کویر آب کشاورزی از خلیج فارس و آب شرب از زاینده رود می آید برای طرح آبرسانی یزد چپ و راست ما را به صلابه کشیدند مواخذه می کردند برنامه زماتبندی تعریف می کردند مدیریت کردند تا آب به یزد رسید.

هشامی پور گفت: ای کوه سیاه! کوه سفید! شاهد باشید یک نفر تاکنون بابت کارهای عام المتفعه و زیربنایی که در کهگیلوبه شروع شده از ابرسانی گازرسانی جاده تنگ چویل دست مریزاد نگفت بلکه تخریب هم کردند.

وی افزود: چاروسا تا زمانی که گازرسانی و ابرسانی نشود به بخش کشاورزی اهمیت ندهیم اینترنت پرسرعت نشود به درمان و بهداشت اهمیت ندهیم نمی توانیم به جایگاه واقعی برسانیم.

هاشمی پور در واکنش به سخنان رقیب انتخاباتی  در دیشموک گفت: من به خودم اجازه نمی دهم این الفاظ را بکار ببرم . لحظه ای که این را شنیدم گفتم خدایا شکر عدل هاشمی خدا عزیزت کرده مهرت را درددل مردم قرارداده که ادم گردن کلفت سیاسی به تو توهین می کند.

هاشمی پور با بیان اینکه اگر کسی را خداوند بخواهد عزیز کند با فضای مجازی و تخریب ها ذلیل نمی شود ادامه داد: یک کلام پیرامون این‌مباحث دیگر با تو سخن نمی گویم وزنت با این صحبت دستم آمد.

وی با بیان اینکه در شورای تامین قرار بود نامزدها اخلاق را رعایت کنند افزود:بی اخلاقی نمی کنم.

هاشمی پور با اشاره به خدمات صورت گرفته در چاروسا با بیان اینکه اقداماتی که به برکت نظام اسلامی در بخش چاروسا انجام گرفت هیچ کس بر گردن شما منتی ندارد گفت: من از نردبان هیچ کس بالا نرفتم اگر گزارشی می دهم چون آدم پیگیری‌ام .

وی گفت:محور پاتاوه به دهدشت که نقش اساسی در برون رفت از منطقه دارد اتصال جاده دشت ازادی به این محو، جاده چاروسا از دشت ازادی در حال بازگشایی است انتظار دارم سرعت بیشتر شود تا این مخور به دشت ازادی برسد و به دم عباس و زیرنا متصل شود.

هاشمی پور روکش جاده امامزاده سید محمید ،جاده امامزاده نورالدین به پاتاوه و زیرسازی 10 کیلومتر از جاده برفکوه را از خدمات صورت گرفته برشمرد.

هاشمی پور گفت: گازرسانی مهمترین خدمت به چاروسا است.19 میلیارد تومان اعتبار شبکه گازرسانی پیمانکار قرارداد منعقد کرده  نگرانی برای گازرسانی منازل روستایی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هنوز فیش گاز در چاروسا صادر نشده بود عده ای افراد مریض شایعه کردند پول کنتور را روی فیش آوردند! این حرفها برای چیست؟ برای کاندیدای خود درچارچوب دین تبلیغ کنید از خدا بترسید.

هاشمی پور گفت: در بودجه ۹۹ نامه نوشتم ۱۰ هزار کنتور برای حوزه انتخابیه در مجوزم قید شده تا من زنده ام ریالی بابت کنتور کسی از این منطقه نخواهد گرفت.

وی افزود: با وزارت نفت مکاتبه کردم دیشموک و چاروسا چون در متطقه سردسیری اند تعرفه فیش گاز باید اصلاح شود.

هاشمی پور چمن مصنوعی شوتاور بعد از ۳۷ سال را مورد اشاره قرار داد و افزود: 27 چمن مصنوعی در مدت سه سال تمام شده یا در حال اجرا دارم  که 12 چمن را از وزیر نفت گرفتم.

وی ادامه داد: در خصوص ورزشگاه قلعه رئیسی با وزیر ورزش بارها کلنجار رفتم الان چمن مصنوعی ارسال شده پیمانکار مشخص است برای یک بار ورزشگاه آبرومند در این شهر راه اندازی خواهد شد.

در حوزه بهداشت
هاشمی پور اختصاص آمبولانس آی.سی.یو دار با اعتبار یک‌ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ، دستگاه رادیولوژی،خانه های بهداشت روستایی ،پایگاه سلامت قلعه رییسی و خوابگاه دو طبقه قلعه رییسی از طریق خیرین به دیگر خدمات و پیگیری ها نام برد.

هاشمی پور افزود: از امام جمعه قلعه رییسی که پیگیر مطالبات مردم از تریبون هستند تشکر می کنم.