توزیع بیش از ۱۹ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران
توزیع بیش از ۱۹ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان و فرا رسیدن عید نوروز یک هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه این شهرستان توزیع شد.

ندا نعمتی
سرهنگ باقر پسنده در گفت و گو با فریادجنوب اظهار کرد: از آغازرزمایش مومنانه تا کنون ۱۵ سری کمک‌های مومنانه افزون بر۱۹ هزار و۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال توسط سپاه ناحیه گچساران بین افراد نیازمند توزیع شده است.
وی بیان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) و فرا رسیدن عید نوروز یک هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج،روغن،ماکارونی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه سپاه نهادی مردمی است که برای رفاه حال مردم تلاش می کند، تصریح کرد: در مرحله ۱۵ کمک های مومنانه افزون بر یک هزار و۸۰۰ بسته توسط ۵۰ گروه جهادی توزیع شده که از این میزان ۷۰ بسته همراه با مرغ به پاکبانان شهرداری این شهرستان اهدا شده است.
پسنده عنوان کرد: رزمایش مومنانه توسط سپاه برای کمک به معیشت مردم با توجه به وجود کرونا و شرایط اقتصادی آغاز و همچنان این اقدام خداپسندانه ادامه دارد.
وی گفت: سپاه نهادی مقدس و برخاسته از متن انقلاب، تجلی گاه مجاهدت ها و نقش آفرینی ها در عرصه های مختلف اعم از سازندگی، تولید، اقتصاد، درمان و امنیت است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: تا کنون در ایام وجود کرونا ۱۹هزار و۳۵۰ بسته های معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.