لزوم ورود سازمان بازرسی کل استان وکشور به انتصابات طایفه ای وخویشاوندی درکهگیلویه وبویراحمد
لزوم ورود سازمان بازرسی کل استان وکشور به انتصابات طایفه ای وخویشاوندی درکهگیلویه وبویراحمد
فریادجنوب ، سیده فریبا حسینی :انتظار ما از سازمان بازرسی استان وکشور این است که با جدیت بیشتر، افرادی که با کم‌کاری،طایفه گرایی، انتصابات خویشاوندی، سهل انگاری و سوءاستفاده از جایگاه و مقام خود بر ادعای دشمنان صحه می گذارند و مردم را به نارضایتی عمومی هدایت می‌کنند، شناسایی و با قاطعیت و بدون ملاحظه کاری با آنها برخورد نمایند.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ، سیده فریبا حسینی  معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  با ارسال یادداشتی مطالبه ای از بازرس کل استان وکشور جهت ورود به انتصاب های طایفه ای وخویشاوندی در سطح ادارات استان داشته که عینا منتشر می شود.

فریادجنوب : با مردم بودن و مردم داری و دفاع از حقوق عامه مردم، باید یکی از شاخصه‌های اصلی مدیران استان باشد، نه اینکه بی تفاوت و بی توجه از کنار خواسته‌های به حق مردم عبور کنند. لازمه تداوم اقتدار ایران اسلامی همدلی، اتحاد و مشارکت فعال مردم در همه عرصه‌ها می باشد.

« مردمی بودن مسئولین, مطالبه مقام معظم رهبری, دولت و مردم است اما مردمی بودن واقعی و همیشگی،نه مقطعی و ظاهری و منفعتی».
کارهای نمایشی روی دیگر ریاکار است، ریا به عنوان نوعی شرک باعث بی اثر و بی ارزش شدن عمل و عامل نابودی ایمان و حسنات است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند : یکی از مهمترین وظایف ما پرهیز از ناامید سازی مردم است .
چالشی که این روزها در اکثر سطوح استان ریشه دوانده که مخالف با منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت می‌باشد، روابط طایفه گرایی و انتصابات خویشاوندی است که با رابطه و دوستی به سرانجام رسیده، به طوری که حالا دیگر قشر عظیمی از جامعه آن را پذیرفته و نسبت به اکثر مسئولین ناامید و بی اعتماد شده اند. به نظر می رسد یکی از ضروری ترین و مهمترین وجوه «جهاد تبیین» , روشنگری در مورد مسببین وضع موجود و مطالبه‌گری عزل مدیران ناکارآمد و متظاهر است.
یکی از اهداف سازمان بازرسی مبارزه با فساد در عمل و بستن گلوگاهها بوده و بازرسان، انحصار را شناسایی و شفافیت را پیگیری می کنند زیرا فساد در نقاط کور و تاریک اتفاق می‌افتد و اگر عملکرد همه مسئولین شفاف باشد به فکر انحراف نمی‌افتند.
انتظار ما از سازمان بازرسی استان وکشور این است که با جدیت بیشتر، افرادی که با کم‌کاری،طایفه گرایی، انتصابات خویشاوندی، سهل انگاری و سوءاستفاده از جایگاه و مقام خود بر ادعای دشمنان صحه می گذارند و مردم را به نارضایتی عمومی هدایت می‌کنند، شناسایی و با قاطعیت و بدون ملاحظه کاری با آنها برخورد نمایند.

از آنجایی که تخلفات در سطح برخی ادارات استان از جمله آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان تا قبل از انتصاب مدیریت فعلی این دستگاه، از طرف تعدادی مخاطبین به سازمان بازرسی ارجاع داده شده است، ظاهرا برخورد قاطع با آنها صورت نگرفته و میزان و سطح تخلفات بالاتر رفته و به اداره کل هم کشیده شده است.
از بازرسان محترم کل استان و کشور استدعا دارد با قاطعیت و بازدید میدانی، مانع از جولان مدیران متخلف در سطح استان گردند.
سیده فریبا حسبنی
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش
استان کهگیلویه و بویراحمد