مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد/خداحافظی مدیر اخلاق مدار ومتواضع هم استانی
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد/خداحافظی مدیر اخلاق مدار ومتواضع هم استانی
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه سلامت کشور دکتر کیان دهراب پور به عنوان مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه سلامت کشور دکتر کیان دهراب پور به عنوان مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

از جمله سوابق دکتر کیان دهراب پور؛ مدیرکل انتقال خون استان، رئیس بیمارستانهای امام سجاد(ع) و شهید رجایی یاسوج، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون مرکز بهداشت استان، رئیس اداره طب سنتی دانشگاه و رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان و عضو هیئت امناء مجمع خیرین سلامت کشور می باشد.
ایشان دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران در استان و در سال ۱۳۹۶ رئیس ستاد انتخاباتی مردمی حجت الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد بودند.
دکتر دهراب پور در دولت جدید ابتدا برای تصدی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بود که به علت سیاست جدید سازمان بهزیستی مبنی بر انتخاب مدیران کل بهزیستی از خود سازمان بهزیستی، موضوع مدیرکلی ایشان در این اداره کل مختومه گردید و بعد از آن از طرف استاندار استان برای تصدی اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی گردید.

بر اساس این گزارش بیش از این دکتر غلامرضا کاظمی این مهم را برعهده داشت که در طول دوران مدیریت خود منشأ خدمات ارزشمندی  از جمله نسخه نویسی الکترونیکی استحقاق سنجی، نسخه نویسی ، تبادل رسیدگی الکترونیک و آزمون وسع ،احداث وبهره برداری از ساختمان بیمه سلامت کهگیلویه،کلنگ زنی ساختمان بیمه شهرستان دنا وپرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد اشاره کردکه در چهار آیتم مورد اشاره رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

 

پایگاه خبری فریاد جنوب، انتخاب برادر عزیزمان جناب آقای دکتر کیان دهراب پور را به این مهم تبریک عرض نموده و برای برادر عزیز مان جناب آقای دکتر کاظمی آرزوی موفقیت و صحت و تندرستی در ادامه خدمت خود دارد.