کمک ٣٠٠ میلیون تومانی شرکت ایرانسل به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با کرونا
کمک ٣٠٠ میلیون تومانی شرکت ایرانسل به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با کرونا

فریاد جنوب؛ مدیرعامل شرکت ایرانسل از کمک ٣٠٠ میلیون تومانی این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با کرونا خبر داد. به گزارش فریاد جنوب، دکتر بیژن عباسی آرند با بیان این مطلب گفت: شرکت ایرانسل در راستای مسولیت‌های اجتماعی خود این مبلغ را به دانشگاه علوم پزشکی استان که از […]

فریاد جنوب؛ مدیرعامل شرکت ایرانسل از کمک ٣٠٠ میلیون تومانی این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب، دکتر بیژن عباسی آرند با بیان این مطلب گفت: شرکت ایرانسل در راستای مسولیت‌های اجتماعی خود این مبلغ را به دانشگاه علوم پزشکی استان که از محرومیت‌های مختلف رنج می‌برد اختصاص داده است تا بتواند با رفع نیاز‌های خود بر بحران کرونا غلبه نماید.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در شرکت ایرانسل از آغازین روز‌های شیوع ایرانسل افزود: ایرانسل همچنان فعالانه و مسولانه خود را موظف به همراهی با ستاد ملی مبارزه با کرونا دانسته و از هیچ کوششی برای غلبه بر این بحران ملی تا ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا کوتاهی نخواهد کرد.

مدیر عامل ایرانسل با تاکید بر همراهی مردم با برنامه‌های اعلام شده از سوی مسولان وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع کرونا ادامه داد: ایرانسل در این بحران کنار مردم است و تمامی خدمات مورد نیاز مردم را بدون اختلال ارائه می‌کند.