به گزارش فریاد جنوب وبه نقل ار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس فیضی اعلام کرد: سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر به صورت کامل در سراسر کشور راه اندازی شده و مشتریان میتوانند با مراجعه به سایت یا تماس با شماره گزارشها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پیگیری کنند.
رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران افزود: سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۱۹۵ آماده خدمت رسانی است و با راهیابی تلفنی مشتریان، پاسخگویی راحت تر ، رضایت مضاعف مشتریان وصرفه جویی در هزینه ها محقق می شود.
مهندس فیضی افزایش چابکی سازمان در پاسخگویی را از مزایای راه اندازی سامانه بررسی به شکایات بازرسی شرکت مخابرات ایران دانست و افزود : سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات از اهداف مهم راه اندازی این سامانه است.
رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان شرکت مخابرات می توانند در صورت تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۲۰۱۹۵ و در صورتیکه با تلفن همراه تماس می گیرند ابتدا کد استان را وارد و سپس شماره ۲۰۱۹۵ را گرفته و به مرکز بازرسی مخابرات استان مربوطه متصل وشکایات خود را مطرح واز همان طریق پیگیر شوند .
مهندس فیضی افزود: تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، می توانند، مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادهای خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه “رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات” به نشانی bazresi.tci.ir ثبت کنند.
رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سامانه های مختلف ارتباطی و پاسخگویی مرکز بازرسی موجب موجب کاهش قابل توجه زمان رسیدگی به شکایات شده است، اظهارداشت: بر این اساس علی رغم افزایش قابل توجه موارد وصولی به بازرسی به دلیل سهولت ارتباط گیری، میانگین زمان پاسخگویی و حل مشکل موارد مربوط به بازرسی بیش از هشت برابر در یک سال گذشته کاهش یافته که موجب رضایتمندی بیشتر ذی نفعان، کارکنان و مشتریان مختلف است.
وی با بیان اینکه افزایش رسیدگی به شکایات مشتریان در سال های اخیر از دستاوردهای اساسی مرکز بازرسی بوده است، گفت:ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواستهای مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی میتوانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا میکنند.
مهندس فیضی عنوان کرد: این مرکز، دارای پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است و بر اساس بررسیهای صورت گرفته و تحلیلهای به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخشهای ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود آمده است.














میترا بانی
تاریخ : 5 - مارس - 2024
سلام لطفا بفرمایید چرا نمیشه شکایت را ثبت کرد
مرتضی رستی
تاریخ : 18 - می - 2024
باسلام
نه تلفنهای بازرسی جواب میده نه سایت
ناشناس
تاریخ : 15 - ژوئن - 2024
خیلی بی صاحبه کسی نیس جواب بده
ناشناس
تاریخ : 15 - ژوئن - 2024
خیلی بی صاحبه کسی نیس جواب بده
ناشناس
تاریخ : 19 - ژوئن - 2024
واقعا متاسفم برای شما
ناشناس
تاریخ : 29 - ژوئن - 2024
الو سلام مملکت بی صاحب..بخدا دوماه تلفن منزل ما قطع وبیمار سر طانی دارم وصل که نکردن هیچ وای فای خانگی بسته ای خریداری کردم ۳۵۶۰۰۰ هزار تومان تلفن قطع وای فای را هم پیام دادن اگر خرید نمیکنی جمع میکنیم من یه جانباز این ویرانه کشورم .پول دادم بسته وای فای خانگی خریده ام .ولی استفاده نکردیم تلفن منزل قطع شد ه دو ماه …خب کجایی -آقای مدیر…
محمدرضا
تاریخ : 3 - جولای - 2024
این سامانه ثبت شکایت فقط دکوریه ، وعده سر خرمن میدن و هیچ کاری انجام داده نمیشه. جالب اینه که شکایت مخابرات را باید به خود مخابرات بکنی و هیچ وقت هم رسیدگی نمیشه. حدود دو ماه تلفن قطع شده و هر وقت به مخابرات شهید اسدی کرمان مراجعه کردم هیچ ترتیب اثری ندادن. آخرش واسطه های مخابراتی اومدن با گرفتن نیم میلیون تومان پول بیست دقیقه ای تلفن رو وصل کردن
امید
تاریخ : 8 - جولای - 2024
سیم تلفن و سارقان در ارومیه سرقت کردن مخابرات با این همه بودجه و ثروت به ما گفت که ما سیم نداریم خودتون بخرید بعد از دو ماه خودمون رفتیم دویست و بیست هزار تومن دادیم تشریف سگشون اومدن نصب کردن . مخابرات بی صاحب که میگن اینه
ونوس
تاریخ : 18 - جولای - 2024
با سلام
یک سامانه طراحی شده به منزله پاسخگویی و پشتیبانی که با شماره ۹۰۹۹۰ شروع میشود، ظاهرا برای کمک به مشتریان برای بسیاری از ارگانها (بانکه ها، دانشگاهها،و …) این شماره به عنوان پشتیبانی از تلفن ثابت گذاشته شده فقط یک شماره کلاهبردای از مردم است که برای هر دقیق 30000 تا 40000 تومان هزینه میشود و نه تنها مشاوره صحیحی به مردم داده نمیشود در واقع فقط به منظور دزدی از جیب مردم است که اینطور آشکارا از خط ثابت تلفن های خانگی پول های بی حسای را دریافت میکنند و هیچ پیگرد قانونی هم ندارد و متاسفانه راههای دزدی از طرف مخابرات بسیار زیاد است و این نمونه ی کوچکی است متاسفانه
کوروش رحیمی
تاریخ : 29 - جولای - 2024
شرکت مخابرات دزد ترین ارگان یا سازمان کشور است
علی رحیمی
تاریخ : 29 - جولای - 2024
شرکت مخابرات دزدترین ارگان یا سازمان کشور است
على
تاریخ : 18 - آگوست - 2024
سلام.٣ ماه تلفن قطع هست بعد هر بار بهانه گفتند سيم كشى فرسوده است آمدند سر كوچه پياده را بكنند ولى مالك بعد از كندن موزاييك ها مانع شد و چون مخابرات مجوز از شهردارى نداشت نتوانستد انجام بدهند.بعد از مراجعه دوباره به مخابرات رياست ميكه خودتون مشكل را حل كنيد.واقعا براى اينطور مسولين متاسفم پس چه خدمت يا كارى براى دريافت حقوق انجام ميدهند.فقط با حضور بى كفايت حقوق ميگيرند
صبوری
تاریخ : 1 - سپتامبر - 2024
سلام وعرض ادب
من شکایت کردم بابت قطع بودن تلفن . خوشبختانه پیگیری شد و مشکل رفع شد . در هر صورت من به نوبه خودم تشکر میکنم
الهه
تاریخ : 8 - سپتامبر - 2024
درود
حدودا یکسالی میشه گاهی تلفن ثابت بوق بدخورد البته کاهی ونمیشه تماس گزفت ونه تماس باماگرفته شود حضوری مراجعه مردم فایده نداشت تلفن ثبت شکایت شماره گذاشتم پیگیری نشد الان حدودا یکماه وحشتناک شده هر روز هفت هشت ساغت تلفن نه بوق میخوره نه چیزی هیچ کسم پیگیری نمیکنه با اینکه دوبارهست برای پیگیری شماره تلفنگذاشتم لطفا پاسخگو باشین
رضا
تاریخ : 17 - سپتامبر - 2024
توضيحات
سلام وقت بخير بنده ماهيانه كلي پول اينترنت ميدم ولي متاسفانه هر موقع با شما تماس ميگيرم مخابرات مياد سرعت ميبره بالا تا 24 ساعت همه چيز خوب بعد از 24 ساعت اينترنت همش قطع ميشه سرعت اينترنت به شدت مياد پايين با 2020 از بس تماس گرفتم خسته شدم من كارم با اينترنت ولي متاسفانه همش اكثرا قطع يا سرعتش پايين .با پشتيباني تماس ميگيرم ميگه مشگل سيم كشي ساختمان هستش .والا من مودم مستقيم زدم به سيم مخابرات سيم كشي وصل نيستش .ازتون عاجزانه خواهش ميكنم پيگيري كنيد يا اگه اون منطقه اينترنت نميتون ساپورت كنند بگن از جايي ديگه تهيه كنم ممنون خسته نباشيد خدا قوت بهتون بد
محسن ایمانی
تاریخ : 13 - دسامبر - 2024
سلام من که از روزی که هزینه تلفن را پرداخت کردم دیگه تمای نگرفتم با کسی چرا ۶۶هزار تومان پول تلفن آمده مگه مملک صاحب نداره که این هزینه ها رو ارسال میکنن
حورا حسین پور
تاریخ : 2 - ژانویه - 2025
با سلام و ارادت . حدود سه هفته میباشد تلفن شماره 55075340 قطع میباشد . با پیگیریهای مکرر از طریق مخابرات منطقه متاسفانه کماکان نسبت به وصل آن اقدام موسری انجام نشده و همچنان قطع میباشد . خواهشمنداست در این خصوص اقدام عاجل دستور فرمایید نسبت به وصل آن اقدام فرماین . باسپاس از شما
تلفن همرا 09387249007
حسن
تاریخ : 4 - ژانویه - 2025
ضمن سلام وارادت محضر مدیرعامل بزرگوار استان کرمان وعوامل تحت امر بنده از ساکنین شهرک مخابرات سیرجان مزاحم هستم ساکنین این شهرک اکثرا از کارکنان وبازنشستگان مخابرات هستند ازانجا که این شهرک مزین به نام پرطمتراق مخابرات میباشد هربیننده ورهگذر را دچاربرداشت اشتباه میکند ازانجا که ساکنین این شهرک زیر مجموعه شرکت مخابرات هستند برخوردار از پیشرفته ترین امکانات ارتباطی رایگان نظیر انترنت پرسرعت تلفن با حداقل خرابی ووووووزیراکه رسم است که هربنگاه تولیدی همیشه بهترین تولیدش را سهم پرسنل خود میداند که الحق باید چنین باشد غافل ازاینکه دراین شهرک حدود 400خانواری حتی یک خط تلفن ثابت وجود ندارد با توجه به اینکه مدیر مخابرات شهرستان درجریان این موضوع مبباشد که شاید اصلا ازوجود چنین شهرکی بی اطلاع میباشد ازانجا که ما ساکنین از کم مهریه ریس مخابرات مطمعن هستیم لذا از جناب مدیرعامل بزرگوار عاجزانه خواسنار مرحمت ویژه هستیم که با عنایت به اینکه عملیات زیرسازی واسفالت معابر این شهرک دردستوره کارشهرداری میباشد طبق شنیده ها عملیار قبل از سال جدید شروع خواهد شد لذا از محضره شریف مسعولین شرکت مخابرات خصوص جناب مدیر عامل خواهشمند است دستورات لازم را جهت ایجاد عملیات وزیر. ساختهای لازم جهت ایجاد کابل کشی نوری ابلاغ فرماید قبلا از همت وبزرگواری وحسن توجه تشکر ویژه بعمل میاید لازم بعرض میباشد که بیشتر مناطق وشهرکهای حاشیه شهر ازاین امکانات برخوردار شده اند جز این منطقع که مصداق کوزه گر از کوزه……… خدا نگهدار همه مسعولین دوراندیش این مرزوبوم باشد
حسن
تاریخ : 4 - ژانویه - 2025
ضمن سلام وارادت محضر مدیرعامل بزرگوار استان کرمان وعوامل تحت امر بنده از ساکنین شهرک مخابرات سیرجان مزاحم هستم ساکنین این شهرک اکثرا از کارکنان وبازنشستگان مخابرات هستند ازانجا که این شهرک مزین به نام پرطمتراق مخابرات میباشد هربیننده ورهگذر را دچاربرداشت اشتباه میکند ازانجا که ساکنین این شهرک زیر مجموعه شرکت مخابرات هستند برخوردار از پیشرفته ترین امکانات ارتباطی رایگان نظیر انترنت پرسرعت تلفن با حداقل خرابی ووووووزیراکه رسم است که هربنگاه تولیدی همیشه بهترین تولیدش را سهم پرسنل خود میداند که الحق باید چنین باشد غافل ازاینکه دراین شهرک حدود 400خانواری حتی یک خط تلفن ثابت وجود ندارد با توجه به اینکه مدیر مخابرات شهرستان درجریان این موضوع مبباشد که شاید اصلا ازوجود چنین شهرکی بی اطلاع میباشد ازانجا که ما ساکنین از کم مهریه ریس مخابرات مطمعن هستیم لذا از جناب مدیرعامل بزرگوار عاجزانه خواسنار مرحمت ویژه هستیم که با عنایت به اینکه عملیات زیرسازی واسفالت معابر این شهرک دردستوره کارشهرداری میباشد طبق شنیده ها عملیار قبل از سال جدید شروع خواهد شد لذا از محضره شریف مسعولین شرکت مخابرات خصوص جناب مدیر عامل خواهشمند است دستورات لازم را جهت ایجاد عملیات وزیر. ساختهای لازم جهت ایجاد کابل کشی نوری ابلاغ فرماید قبلا از همت وبزرگواری وحسن توجه تشکر ویژه بعمل میاید لازم بعرض میباشد که بیشتر مناطق وشهرکهای حاشیه شهر ازاین امکانات برخوردار شده اند جز این منطقع که مصداق کوزه گر از کوزه……… خدا نگهدار همه مسعولین دوراندیش این مرزوبوم باشد… ـ. ـعزیز برادر شما که با اژمینان میفرمای مطلب تکراریست وشما قبلا چنین دیدگاهی داشته اید چنانچه حتی یک خط یا یک کلمه دراین موضوع نشان دادی از درایت نظیر نداری
اکبر فتح آبادی
تاریخ : 23 - فوریه - 2025
امروز1403/5/11تلفن مابعلت دزدیده شدن فقط یک متر سیم قطع میباشد مخابرات اراک روز اول یک بازدید کرده و رفته رفته هیچ اقدامی نمیکنه
نورانی
تاریخ : 17 - جولای - 2025
سلام دو روزه با شماره ۲۰۱۹۵ باصطلاح واحد شکایت کرج تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست . اگه وجدان دارید فقط دروغ نگیدمردمبیچاره رو سرکار نذارید.
محمدمرادخزلی
تاریخ : 28 - جولای - 2025
باسلام دوماه است تلفن ماقط است وبه خاطراینترنت ماهیانه ۷۵ هزاربرای ما صادرمیشه امااینترنت ماهم قط باتشکرروستای گنبد کبودشماره۰۸۱۳۳۶۳۶۰۶۳
محمد
تاریخ : 28 - آگوست - 2025
خط دائمی داشتم بدون خبر به يکی ديگر واگذار کردن هيچ کس جواب گونیست