آئین کلنگ زنی پروژه آب رسانی شهرک های ولایت و الغدیر برگزار میگردد
آئین کلنگ زنی پروژه آب رسانی شهرک های ولایت و الغدیر برگزار میگردد
به گزارش فریاد جنوب روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد آئین کلنگ زنی پروژه آب رسانی شهرک های ولایت، الغدیر و بخشی از تلخسرو یاسوج ،عصر روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۳۰ با حضور مسئولین استانی ودر مسیر اصلی منتهی به مناطق یادشده برگزارمی‌شود.

آئین کلنگ زنی پروژه آب رسانی شهرک های ولایت و الغدیر برگزار می گردد.
به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد آئین کلنگ زنی پروژه آب رسانی شهرک های ولایت، الغدیر و بخشی از تلخسرو یاسوج ،عصر روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۳۰ با حضور مسئولین استانی ودر مسیر اصلی منتهی به مناطق یادشده برگزارمی‌شود.
علی محمد غریبی گفت؛ با بررسی های میدانی وتوجه ویژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و انجام مطالعات جامع فنی حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا و در راستای بهره مندی از خدمات آب شرب بهداشتی و پایدار ساکنین شهرک های ولایت، الغدیر و بخشی از تلخسرو یاسوج این پروژه آب رسانی اجرا می گردد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان افزود ؛ ساکنین مناطق یادشده از سالیان پیش تاکنون دچار مشکلات افت فشار و ناپایداری آبی هستند که با اجرای این پروژه حیاتی که با تدبیر و توجه مدیرعامل و مجموعه متبوع در شرکت آبفا اجرایی می گردد نگرانی های اهالی آن مناطق برای همیشه مرتفع خواهد شد.

  • نویسنده : رضا قهرمانی فر