آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در منطقه مادوان شهرستان بویراحمد + تصاویر
آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در منطقه مادوان شهرستان بویراحمد + تصاویر
ظهر امروز جمعه آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در منطقه مادوان شهر یاسوج رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، محمد رستمی رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج و حومه در این زمینه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حدود ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه یک فقره آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری و انبار چوب در منطقه مادوان رخ داد.

وی افزود: پس از اعزام ایستگاه آتش نشانی مادوان به محل حادثه، به دلیل گسترده بودن آتش، از ایستگاه آتش نشانی یاسوج درخواست کمک کرده که در این خصوص تعداد ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی شهر یاسوج با بیش از ۱۵ آتش نشان جهت کمک به مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند اما بخاطر اینکه محل وقوع آتش‌سوزی یک کارگاه چوب است هر چه آتش را مهار می‌کنیم دوباره از سویی دیگر شعله‌ور می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج و حومه که در محل حادثه فرماندهی مهار آتش را بر عهده دارد، اظهار کرد: این آتش سوزی تلفات انسانی نداشته اما دو نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شدند که توسط نیروهای اورژانس امدادرسانی شدند، همچنان آتش ادامه دارد و آتش نشانان در تلاش برای مهار و خاموش کردن آتش هستند.

رستمی با اشاره به اینکه در محل حادثه شاهد ازدحام جمعیت و شلوغی هستیم از مردم درخواست کردیم از ازدحام و شلوغی خودداری کنند تا با مشکل مواجه نشوند و نیروهای امدادی به راحتی کار خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: آتش بدلیل گستردگی به ایزوگام یک ساختمان پنج طبقه در جوار کارگاه چوب بری نیز سرایت کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج و حومه ادامه داد: سراسر اطراف این کارگاه چوب‌بری منازل مسکونی است که این موضوع خلاف قانون بوده و هر لحظه احتمال خطر و حادثه ناگواری وجود دارد.

رستمی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان، این آتش سوزی در حال مهار است و هم اکنون آتش نشانان در حال ایمن سازی محل حادثه هستند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب