آغاز عرضه میوه شب عید در دهدشت | فروش میوه با تخفیف ۱۰ درصدی
آغاز عرضه میوه شب عید در دهدشت | فروش میوه با تخفیف ۱۰ درصدی
فـــریاد جنوب | سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه از آغاز عرضه میوه شب عید شامل چهار تن سیب درختی و پرتقال باکیفیت با تخفیف ۱۰ درصدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، کیومرث روزیان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از ذخیره‌سازی اولین محموله میوه شب عید و تعطیلات نوروزی در دهدشت خبر داد.

سرپرست جهادکشاورزی کهگیلویه، افزود: این محموله باکیفیت شامل ۴ تن پرتقال و سیب درختی است که در دو نقطه از شهر دهدشت یکی واقع در میدان مرکزی شهر مرکز خدمات جهادکشاورزی سابق و دیگری در چهار راه کپسولی توزیع می‌شود.

روزیان تصریح کرد: میوه شب عید با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی از باغات سطح استان و خارج استانی تامین شده است.

وی با اشاره به این‌که از امروز به صورت روزانه تا پایان تعطیلات نوروزی میوه توزیع خواهد شد، اضافه کرد: هر کیلو میوه با تخفیف ۱٠ درصدی و به قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

سرپرست جهادکشاورزی کهگیلویه با اشاره به استقبال شهروندان از میوه شب عید، عنوان کرد: کیفیت بالا و قیمت فروش این میوه‌ها موجب استقبال مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بر نحوه توزیع، کیفیت و قیمت میوه و سایر اقلام مورد نیاز مردم تا پایان تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بازرسان جهادکشاورزی با همکاری بازرسان صمت، بسیج اصناف و اداره تعزیرات به صورت ویژه از زمان حمل میوه توسط عاملان تا زمان رسیدن به دست مصرف‌کنندگان بر اجرای هر چه مطلوب‌تر این طرح نظارت کامل دارد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب