آنچه باید در رابطه سهم 3% نفت بدانید+سند
آنچه باید در رابطه سهم 3% نفت بدانید+سند

به گزارش فریاد جنوب صفحه اینستاگرام امکان آورده است؛ کارگروه امکان با توجه به ارسال نظرات مخاطبان و درخواست های مبنی بر اختصاص بودجه و سهم درآمدها و پرداخت های دولت در این سند راهبردی، به بررسی اختصاص سهم سه درصد نفت در بودجه و تاریخ تصویب آن می پردازد. همچنین این بررسی با توجه به ادعای […]

به گزارش فریاد جنوب صفحه اینستاگرام امکان آورده است؛

کارگروه امکان با توجه به ارسال نظرات مخاطبان و درخواست های مبنی بر اختصاص بودجه و سهم درآمدها و پرداخت های دولت در این سند راهبردی، به بررسی اختصاص سهم سه درصد نفت در بودجه و تاریخ تصویب آن می پردازد. همچنین این بررسی با توجه به ادعای مطرح شده توسط هواداران یک نامزد انتخاباتی به دوره دولت های نهم اختصاص داشته که استناد به متن قانون این ادعا را رد می کند. بررسی های نشان می دهد که سهم سه درصد نفت در تاریخ ابلاغ قوانین احکام دائمی توسعه و برنامه پنج ساله ششم توسعه مورخ سال ۱۳۹۵ مصوب مجلس شورای اسلامی دوره نهم ۹۴-۹۵ بوده است و ادعای تصویب در دوره نامزد مدعی را رد می کند.
با در نظر گرفتن نقش محوری بودجه در سمت و سو دادن به محورهای توسعه در کشور کارگروه امکان در بررسی های خود موارد موثر بر روند توسعه استان و به ویژه شهرستان گچساران را در ادامه فعالیت های خود مطالعه و منتشر خواهد کرد.

  • منبع خبر : اینستاگرام امکان