اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه | دستگیری ۱۷۹ متهم و توقیف ۱۴۴ خودرو و موتورسیکلت | کشف ۴۱ اسلحه جنگی و شکاری و پلمب ۶ واحد صنفی متخلف
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه | دستگیری ۱۷۹ متهم و توقیف ۱۴۴ خودرو و موتورسیکلت | کشف ۴۱ اسلحه جنگی و شکاری و پلمب ۶ واحد صنفی متخلف
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کهگیلویه طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه، افزود: ماموران در اجرای این طرح تعداد ۳۴ دستگاه خودرو و نیز ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف راکبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، نداشتن مدارک شناسایی، پلاک مخدوش، ایجاد مزاحمت، انجام حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

وی تصریح کرد: همچنین در ادامه این طرح، تعداد یکصد و ۷۹ نفر متهم دستگیر که تعداد ۱۶ نفر از آنها به جرم سرقت، ۸۴ نفر به جرم مواد مخدر یا بخاطر اعتیاد، کشف ۱۱ کیلو و ۶۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعداد ۲۳ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۶ نفر به جرم مابقی جرائم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند که از این تعداد افراد دستگیر شده، تعداد یکصدو ۴۳ نفر از آنها سابقه دار بوده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ادامه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، تعداد ۸۸۵ عدد انواع قرص های روانگردان، ۸۹ فقره انواع سرقت، ۴ قبضه سلاح جنگی، ۳۷ قبضه سلاح شکاری، ۳هزار و ۸۹۲ لیتر مشروبات الکلی، ۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط و همچنین تعداد ۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب