اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه | پلمب ۶ واحد صنفی متخلف و کشف ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه | پلمب ۶ واحد صنفی متخلف و کشف ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه حدود ۱۶۰ نفر متهم دستگیر، ۶ واحد صنفی متخلف پلمب و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه، اظهار کرد: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کهگیلویه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان اجرا شد.

وی عنوان کرد: در این طرح تعداد ۶۸ دستگاه خودرو، ۲۷ دستگاه موتورسیکلت به علت تخلف راکبان آن‌ها از جمله نداشتن گواهینامه، نداشتن مدارک شناسایی، پلاک مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال داده شد.

موسوی با بیان اینکه با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه ۱۵۸ نفر متهم دستگیر شدند، ادامه داد: از این تعداد متهم ۱۷ نفر از آن‌ها به جرم سرقت، ۴۶ نفر از آن‌ها به جرم مواد مخدر، ۶ نفر به جرم قاچاق کالا، ۲ نفر به جرم مالی و اقتصادی، ۵ نفر به جرم مفاسد اجتماعی و ۸۲ نفر به جرم مابقی جرایم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه از این تعداد متهمان دستگیر شده ۱۰۴ نفر سابقه دار بودند، گفت: همچنین با اجرای این طرح ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۹۷ لیتر مشروبات الکلی، ۹۳ فقره انواع سرقت، ۱ قبضه سلاح جنگی، ۳ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و تعداد ۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.

سرهنگ موسوی از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک و اعمال مجرمانه با سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب