اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه
فـــریاد جنوب | فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف ۶۲ دستگاه خودرو، 34 دستگاه موتورسیکلت، دستگیری 105 نفر و کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف ۶۲ دستگاه خودرو، ۳۴ دستگاه موتورسیکلت، دستگیری ۱۰۵ نفر و کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح تعداد ۶۲ دستگاه خودرو و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف راکبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، نداشتن مدارک شناسایی، پلاک مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

موسوی بیان داشت: دراجرای این طرح تعداد ۱۰۵ نفر متهم دستگیر که تعداد ۱۳ نفر از آنها به جرم سرقت، ۳۹ نفر از آنها به جرم مواد مخدر (معتاد) و کشف ۷ کیلو و ۶۱۴ گرم انواع مواد مخدر، ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر، تعداد ۳ نفر به جرم مالی و اقتصادی، تعداد ۷ نفر به جرم قاچاق کالا و ۳۷ نفر به دلیل سایر جرائم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد که از این افراد دستگیرشده، تعداد ۷۴ نفر از آنها سابقه دار بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه این طرح ۱۰۲ حقه وافور، ۴۰۰ عدد انواع قرص های روانگردان، ۳۰ فقره کشف انواع سرقت، ۴۰۰ لیتر نفت سفید غیر مجاز، کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۲۴۰ لیتر مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد..

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب