اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۶۹ متخلف و توقیف ۴۹ دستگاه وسیله نقلیه در کهگیلویه
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۶۹ متخلف و توقیف ۴۹ دستگاه وسیله نقلیه در کهگیلویه
فـــریاد جنوب | فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۱۶۹ فرد متخلف و توقیف ۴۹ دستگاه وسیله نقلیه در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

سید محمد موسوی در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای این طرح اظهار کرد: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: در این طرح ۳۷ دستگاه خودروی فاقد پلاک،  پلاک مخدوش،  شیشه دودی، و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

موسوی تصریح کرد:  ماموران در ادامه اجرای این طرح ۵۷ نفر معتاد، ۲۰ نفر سارق،  ۵ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۵ نفر به جرم قاچاق کالا، ۷۲ نفر به جرم سایر جرائم، دستگیر و ۲۶ قبضه سلاح و ۲۲ کیلو و ۷۵۸ گرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب