اجرای طرح «فجر تا فطر» در کهگیلویه و بویراحمد
اجرای طرح «فجر تا فطر» در کهگیلویه و بویراحمد
فـــریاد جنوب | رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از یک طرح مرتبط با بازار با عنوان «فجر تا فطر» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، سید علی معتمدی‌پور در حاشیه بازدید از سطح بازار در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در زمینه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هیچ کمبود و نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین این کالاها در ایام پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان اتخاذ شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ‌ طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تامین و توزیع ۳۴ قلم کالا با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در بازار این استان اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم اجرای این طرح موجب متعادل کردن بازار، کاهش قیمت‌ها و همچنین دسترسی آسان افراد کم‌درآمد به ویژه طبقه روستاییان و عشایر به کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شود.

معتمدی‌پور با اشاره به رویکرد جهاد کشاورزی در تنظیم بازار، کاهش انحرافات و افزایش نظارت‌ها عنوان کرد: امیدوارم بازاریان منصف ما در کنار مردم در اجرای این طرح همکاری و همراهی داشته باشند تا همچنان شاهد آرامش بازار این استان باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار می‌رود تولیدکنندگان و فروشگاه‌ها با کاهش قیمت‌ها و کاهش سود خود در این ایام در کنار مردم باشند و اثربخشی این طرح را چندبرابر کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که در زمینه تامین فراورده‌های گوشتی و دیگر نیازهای مردم در ایام پیش‌رو هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد و ذخایر موجود جوابگوی نیازهای بازار تا چندین ماه خواهد بود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب