اجرای چهارمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی | کشف ۱۹ هزار لیتر مشروبات الکلی در یاسوج
اجرای چهارمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی | کشف ۱۹ هزار لیتر مشروبات الکلی در یاسوج
چهارمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، چهارمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی برگزار شد.

دادستان مرکز استان اظهار کرد: با عنایت به گزارشات شهروندان عزیز و رصد اطلاعاتی مامورین انتظامی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در چندین روز متوالی در محلات هدف شهر یاسوج با حضور مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی و کلانتری‌های ۱۱و۱۴ یاسوج و نظارت معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار و در بازرسی از سه منزل مسکونی که مخفیانه تبدیل به آشپزخانه تولید مشروبات دست ساز شده بودند قریب به ۱۹ هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

ملک حسینی افزود: در این راستا متهمین دخیل در تولید این مشروبات الکلی شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند و همچنین تمامی آلات و ادوات تولید مشروبات مکشوفه ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان برای ایجاد امنیت شهروندان از اولویت های اساسی دستگاه قضایی و دادستانی است و تاکنون اقدامات قضایی و انتظامی موفقیت آمیزی در این زمینه انجام شده است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی