از بازدید تا تکریم بانوان شاغل درمخابرات شهرستان گچساران توسط سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد/سورپرایز  رئیس برای همکاران
از بازدید تا تکریم بانوان شاغل درمخابرات شهرستان گچساران توسط سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد/سورپرایز  رئیس برای همکاران
سید محمد هادی امیری با تبریک میلاد پرخیر وبرکت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ، آن حضرت را الگوی زنان عالم دانست واظهارداشت : بایدسبک زندگی این بانوی دوعالم سرمشق وسرلوحه تمامی کارهایمان قرار گیرد . وی از تمامی بانوان در سطح مخابرات منطقه که با درایت وپشتکار در راستای اهداف سازمان تلاش می نمایندقدردانی نمود وافزودند : نقش بانوان در پیشبرد اهداف سازمان بسیار تعیین کننده است ومدیران باید از این پتانسیل استفاده کنند.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت و فرخنده بزرگ بانوی عالم هستی، اسوه تمام عیار مکارم اخلاقی و قله رفیع فضائل انسانی حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن مراسم جشنی   با حضور بانوان شاغل در اداره مخابرات شهرستان گچساران  برگزار شد.
به گزارش فریاد جنوب :سید محمد هادی امیری با تبریک میلاد پرخیر وبرکت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ، آن حضرت را الگوی زنان عالم دانست واظهارداشت : بایدسبک زندگی این بانوی دوعالم سرمشق وسرلوحه تمامی کارهایمان قرار گیرد .
وی از تمامی بانوان در سطح مخابرات منطقه که با درایت وپشتکار در راستای اهداف سازمان تلاش می نمایندقدردانی نمود وافزودند : نقش بانوان در پیشبرد اهداف سازمان بسیار تعیین کننده است ومدیران باید از این پتانسیل استفاده کنند.

سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد،صداقت ودرستکاری را رمز موفقیت در سازمان عنوان کرد و خاطرنشان کرد باید تمامی همکاران این آیتم ها را رعایت کنند تا بتوانیم شاهد رشد وشکوفایی مخابرات منطقه در تمامی حوزه ها باشیم . خ

آرش احمدی رئیس  اداره مخابرات شهرستان گچساران   ضمن خیر مقدم و تبریک به بانوان حاضر در مراسم بیان داشت : بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق کلید می خورد و زهرای اطهر(س) بهترین الگوی صادق است.
وی در ادامه گزارش کوتاهی از عملکرد مخابرات شهرستان در سال جاری ارائه نمود.
در ادامه ی این مراسم بانوان حاضر درجلسه به ارایه دیدگاههای خود پرداختند و از اقدام درخور تقدیر سرپرست مخابرات منطقه تقدیر کردند.

بر اساس همین گزارش ، در پایان مراسم هدیه ای به کلیه ی بانوان شاغل در اداره مخابرات شهرستان اهداءویکی از اقداماتی که در این برنامه جلوه ی زیبایی   در راستای کریم همکاران داشت ،  هدایایی به رسم یادبود توسط رئیس اداره مخابرات شهرستان گچساران تدارک دیده شده بود که  در این مراسم به بانوان اهداء شد