از غایب بودن برخی از صنایع  در دهه فجر تا تجلیل از دست اندرکاران و خبرنگاران فعال دهه فجر گچساران
از غایب بودن برخی از صنایع  در دهه فجر تا تجلیل از دست اندرکاران و خبرنگاران فعال دهه فجر گچساران
از دست اندرکاران و خبرنگاران فعال در دهه فجر گچساران تجلیل شد.

به گزارش فریاد جنوب روانبهش دیهیم خوب در آئین تحلیل از فعالان دهه فجر در گچساران اظهار کرد: جا دارد از همه دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فحر تقدیر و تشکر کرد.
وی بیان کرد:از مردم ولایتمدار گچساران برای حضور در حماسه بزرگ ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می کنیم.
فرماندار گچساران تصریح کرد: مردم در تمام صحنه ها حضوری پررنگ داشته و محکم و با اقتدار از نظام و آرمانهای انقلاب و شهدا دفاع کردند و به دشمنان نشان دادند که چون کوه پشت سر نظام و رهبر فرزانه ایران اسلامی ایستاده اند‌.
دبهیم خوب عنوان کرد: حضور مردم درکنار مسئولان در دهه فح
جر بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خط بطلانی بر نقشه های دشمنان ایران اسلامی کشید‌.
علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران گفت: تشکر ویژه ای از مردم گچساران داریم که در تمام رویدادها به خوبی حماسه ساخته و نشان دادند هیج چیز مانع وفاداری آنها به انقلاب و نظام نخواهد شد.
یداله مرادی در آئین تحلیل از فعالان دهه فجر در گچساران اظهار کرد: امسال اتفاق بزرگی در گجساران رخ داد که مانند برگ زرینی در تاریخ این شهرستان رقم خورده است.
وی بیان کرد: در بین تهاجم دشمنان برای تفرقه اتدزی و کمرنگ کردن آرمانهای اتقلاب و امام راحل و روز شماری دشمنان برای پایان اتقلاب مردم با شکوه تر از همیشه به میدان آمدند.
رئیس شواری تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: جشن های انقلاب متنوع تر و با شکوهتر از قبل با حضور مردم برگزار شد.
مرادی عنوان کرد: مردم به نیدان آمدند و نمادی از عشق و وفاداری به انقلاب را به تصویر کشیدتد.
وی کفت: در دهه فحر امسال در گچساران برنامه های خوبی برگزار شد،خیلی ها فکر می کردند در گجساران اتفاقات تلخ رخ دهد.
رئیس شواری تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: نقش پر رنگ شورای تامین گچساران در برنانه های دهه فحر و دیگر مناسبت ها جای تقدیر دارد.
مرادی بیان کرد: در برنانه های دهه فحر کارخانه روغن گچساران در هیچ برنانه و مناسبتها حضور نداشت و دیده نشد که کاری انجام دهد اما در جناح خاص اقدامات زیادی انحام می داد پتروشیمی نیز همینطور می باشد.
وی افزود: اما دستگاه های دلسوز وپای کار دیگر به میدان آمده و با هیچی ندارم ها برنانه های دهه فحر را مر رنگ تر از قبل برگزار کردند.
مرادی اضافه کرد: در رسانه ها نیزصف بندی دقیقی مشخص شد، رسانه هایی که برای نشان دادن خدمات و آرمان های انقلاب تلاش کردند تا رسانه هایی که گاهی فقط آن هم با قصد و منظور کار کردند.
وی افزود:میراث فرهنگی دستگاهی که در طول چند سال اخیر نقش پررنگی در دهه فجر نداشت، امسال پر رنگ و بسیار خوب در کنار دیگر دستگاه ها فعالیت کرد.

 

  • نویسنده : ندانعمتی