استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر و مجموعه دستاندرکاران خدمات رسان استان به مسافرین و گردشگران نوروزی تقدیر وتشکر کرد و افزود:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر و مجموعه دستاندرکاران خدمات رسان استان به مسافرین و گردشگران نوروزی تقدیر وتشکر کرد و افزود:

علی محمد احمدی در کارگروه گردشگری استان، افزود: ارائه خدمات مطلوب، فراهم کردن شرایط امنیت، ایجاد فضای مناسب و اسکان برای مهمانان نوروزی و افزایش زمان اقامت گردشگران باعث می شود تا استان به عنوان قطب و یا مقصد گردشگری تبدیل شود. وی اظهار داشت: وقتی که استان و یاسوج را با برخی از مناطق […]

علی محمد احمدی در کارگروه گردشگری استان، افزود: ارائه خدمات مطلوب، فراهم کردن شرایط امنیت، ایجاد فضای مناسب و اسکان برای مهمانان نوروزی و افزایش زمان اقامت گردشگران باعث می شود تا استان به عنوان قطب و یا مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی اظهار داشت: وقتی که استان و یاسوج را با برخی از مناطق دیگر کشور مقایسه کنیم، می بینیم علاوه بر اینکه چیزی کمتر نداریم بلکه در برخی از ظرفیت های گردشگری تاریخی، طبیعی، فرهنگی و معنوی از شرایط مطلوبتری برخوردار هستیم.

احمدی بیان کرد: با وجود استعداد های گردشگری در همه مناطق استان بخصوص یاسوج باید شرایط را چنان فراهم کرد که استان در طول سال پذیرش گردشگر باشد و به عنوان قطب گردشگری در کشور قلمداد شود.

استاندار تاکید کرد: برای شناسایی بیشتر استان به لحاظ استعدادها و مزیت های گردشگری باید بازنگری در فرآیند معرفی استان از طریق رسانه های جمعی مختلف و فضای مجازی به عمل آید.

وی به ایجاد نمایشگاه دائمی ویژه عرضه تولیدات صنایع دستی در استان تاکید کرد و افزود: برپایی نمایشگاه عشایر یک فرصت است و باید ساز و کاری اندیشیده شود تا در این خصوص استان را بهتر معرفی کنیم.

در این جلسه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های برتر در ارائه خدمات به مسافرین و گردشگران نوروزی مورد تجلیل قرار گرفتند.