استعفای موسوی نژاد از مسئولیت خود در آموزش و پرورش کهگیلویه
استعفای موسوی نژاد از مسئولیت خود در آموزش و پرورش کهگیلویه
سید یاسر موسوی نژاد ارزیاب آموزش و پرورش دهدشت پس از گذشت سه سال از این مسئولیت استفعا داد.

​​​​​​به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید یاسر موسوی نژاد کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه پس از گذشت سه سال از دوران مسئولیت خویش با انتشار پیامی ضمن تشکر از حمایت و همراهی مدیران سابق و فعلی اداره کل، شهرستان کهگیلویه و فرهنگیان در دوره مسئولیت خود، از سمت خود استعفا کرد.

در متن این پیام آمده است:

«رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطاناً نَصِیراً»

پروردگارا! مرا با ورودى نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجى نیکو بیرون آر و براى من از پیش خودت سلطه و برهانى نیرومند قرار ده

همکاران گرامی مجموعه آموزش و پرورش دهدشت سلام؛
از این که در این ایام افتخار همکاری با شما در واحد ارزیابی عملکرد را داشته و در مسیر موفقیت های کسب شده همراه و همگام بودیم خرسندم و سپاسگزار خدای بزرگم.

اکنون که شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از جمع همکاران اداری جدا شوم آرزومندم مسیر کاری و زندگی همه همکاران صف و ستاد، پر از موفقیت و تلاش مستمرتان در جهت پیشبرد اهداف بزرگ نظام تعلیم و تربیت فرزندان وطن عزیزمان قوی‌تر و پربارتر از گذشته دنبال شود و به اهداف بزرگ خود در کمترین زمان ممکن دست یابید ان‌شاءالله.

خداوند را شاکرم که ایام حضور در جایگاه اداری ارزیابی عملکرد یاریم کرد تمام همتم را برای کمک به آموزش و پرورش و خدمت رسانی در حوزه کاری به همکاران و دانش آموزان و ارباب رجوع به کار ببندم.

هدف بنده مثل همه همکاران ارجمند، دستیابی به اهداف عالیه آموزش و پرورش که همانا اعتلا و پیشرفت سطح آموزش و پرورش در دیار عزیزمان بود که امیدوارم توانسته باشم در کنار شما گامی موثر هر چند کوچک در این راستا برداشته باشم که رضای خدا و خلق خدا در آن است.

قطعا در این مسیر کمی و کاستی های وجود داشت که بر این باورم سهوی بود، امیدوارم همه ذینفعان این کاستی ها را بر ما ببخشند و از این بابت از همه عزیزان طلب حلالیت می کنم.

بر خود وظیفه می دانم از لطف و محبت مدیران کل سابق و فعلی اداره کل آموزش و پرورش استان آقایان حاج زارع پور و حاج عزت خواه که همیشه بنده را مورد لطف قرار داده و همچنین همکاران و دوستان عزیز و ارزشمندم در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آقایان دانشی و آروین، طیبی‌منش و مجتهدی و خواهر ارجمندم سرکار خانم کشاورز و دوست و برادر ارزشمندم جناب آقای حاج منصوری و کربلایی شاهچراغی تشکر و قدردانی کنم، در کنار این دوستان و بزرگواران سعی بر این داشتیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تقدیر و تشکر ویژه دارم از مدیر سابق اداره آموزش و پرورش جناب آقای گنجی پور که در کنار ایشان سعی داشتیم آرامش بر آموزش و پرورش حاکم و بهترین راندمان را داشته باشیم و خدا را شاکرم گام های موثری برداشته شد و همچنین تشکر از تک تک همکاران شایسته و بزرگوارم در اداره آموزش و پرورش دهدشت که در این مدت همیشه همراه و یاورمان بودند و سپاسی ویژه و فراوان از همکاری مدیران و معاونین و معلمان و راهبران آموزشی و پرورشی و هنرآموزان و استادکاران که از لطف شان به طور مداوم بهره مند شدم.

در پایان ضمن تشکر از همه همکاران ارزشمندم، بویژه مدیریت محترم آموزش و پرورش جناب آقای حاج فاطمی زاده که در کنار ایشان برنامه ریزی خوبی برای آینده آموزش و پرورش انجام دادیم که امیدوارم این برنامه ها در راستای بهبود شرایط آموزشی و پرورشی اجرایی گردد و همچنین سایر همکاران عزیز و ارجمندم در اداره آموزش و پرورش، آرزوی توفیق روز افزون در خدمت به آموزش و پرورش شهرمان را برای این عزیزان دارم.

  • منبع خبر : فریاد جنوب