استقبال بی نظیر گچسارانی هاازدومین نمایشگاه گل وگیاه /۱۶آذرماه پایان کار نمایشگاه
استقبال بی نظیر گچسارانی هاازدومین نمایشگاه گل وگیاه /۱۶آذرماه پایان کار نمایشگاه

دومین نمایشگاه گل و گیاه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و فعالان این صنعت از ۱۳ استان کشور روز چهار شنبه در گچساران افتتاح شد. پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه گل و گیاهان دارویی برای دومین بار در قالب ۷۵غرفه از ۱۳ […]

دومین نمایشگاه گل و گیاه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و فعالان این صنعت از ۱۳ استان کشور روز چهار شنبه در گچساران افتتاح شد.

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه گل و گیاهان دارویی برای دومین بار در قالب ۷۵غرفه از ۱۳ استان کشور در شهر دوگنبدان برپا شده است.
بابک درست افزود: این نمایشگاه در حوزه گل و گیاه، گل‌های آپارتمانی و دارویی به همراه غرفه‌های خوراکی‌های محلی، گیاهان دارویی و عرقیات برگزار شده است.
وی اظهار داشت: تعداد گونه‌های گیاهی موجود در این نمایشگاه ۱۵۰ نوع است و این نمایشگاه تا روز ۱۵ آذر سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ دایر خواهد بود.
درست، برقراری ارتباط بین تولیدکننده با مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضا برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.
وی ابراز کرد: شرکت کنندگان از استان‌های مازندران، اصفهان، اردبیل، گیلان، سمنان، تهران و البرز محصولات و تولیدات خود را ۲۵ درصد کمتر از قیمت بازار به معرض فروش گذاشته‌اند وتا شانزدهم آذرماه نودوهشت این نمایشگاه دایر می باشد
این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان افتتاح شد.
در این نمایشگاه انواع خوراکی‌های محلی، گیاهان دارویی، عرقیات و گل‌های زینتی و آپارتمانی هم عرضه می‌شود