اعضای هیأت امناء انجمن فیلم و عکس کهگیلویه انتخاب شدند
اعضای هیأت امناء انجمن فیلم و عکس کهگیلویه انتخاب شدند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: رئیس و اعضای هیأت امناء انجمن فیلم و عکس کهگیلویه به مدت دو سال انتخاب شدند.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی در این باره اظهار کرد: رئیس و اعضای هیأت امناء انجمن فیلم و عکس کهگیلویه به مدت دو سال انتخاب شدند.

وی افزود: این انجمن طی چند سال گذشته غیر فعال بوده و با توجه به تجارب و تخصص تنی چند از هنرمندان فعال شهرستانی در این عرصه ها، هیئات امناء انتخاب شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه اهمیت حضور و وجود این انجمن که یکی از قدیمی ترین انجمن‌های ثبت شده در شهرستان است را لازم و ضروری دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای شهرستان در عرصه‌های فیلم و عکس و همچنین با تعامل و همکاری مطلوب با هنرمندان و برنامه‌ریزی جهت توسعه و گسترش این هنرها می‌توان افق روشنی را تصور کرد.

وی نقش هیأت امنای انجمن فیلم و عکس در ارتقای فرهنگی هنری شهرستان را بی‌بدیل و حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: با توجه به جهان مدرن و امروزی، مدیوم‌های فیلم بالاخص فیلم کوتاه و عکس می‌توانند فرهنگی را ارتقا دهند و آن فرهنگ را معرفی نمایند.

رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه، افزود: با توجه به استعداد و پتانسیل های موجود در شهرستان کهگیلویه در زمینه فیلم و عکس می‌توانیم در سطح ملی و جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سید اسماعیل رضوی زاده، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم باید زیرساخت‌ها را فراهم کرده و ابزارِ کار به روز تهیه نماییم و نکته مهم دیگر آموزش علمی، اصولی و صحیح است که در گام اول برگزاری کلاسهای عکاسی و ویرایش عکس با محوریت نرم افزار فتوشاپ و هوش مصنوعی را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، در آینده دوره های فیلمسازی آسان را نیز برگزار خواهیم کرد.

برپایه این گزارش، اعضای هیئت امنای انجمن فیلم عکس شهرستان کهگیلویه برای مدت دو سال به این شرح است:
اسماعیل رضوی زاده، رئیس
جابر بادیاد، نایب رئیس
سید زاهد کشاورز، خزانه‌دار
سید علی رضوی زاده، بازرس
سید مهدی بهشتی پور، منشی

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی