اعضای هیئت رئیسه دانشکاه آزاد اسلامی واحد گچساران با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
اعضای هیئت رئیسه دانشکاه آزاد اسلامی واحد گچساران با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
اعضای هیئت رئیسه دانشکاه آزاد اسلامی واحد گچساران با امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند.

به گزارش فریادجنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ، دکتر امید ارغیش ریاست واحد به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه با حجه السلام امین الله حجازی امام جمعه محترم شهرستان گچساران دیدار کردند . در این ملاقات دکتر امید ارغیش ریاست واحد گچساران گزارش مبسوطی از اقدامات و کارهای انجام شده از شروع مسئولیتشان را ارائه دادند و بیان کردند که به فضل خدای متعال به سمت رشد و تعالی شدن می باشد و در زمینه های درآمد زایی و هسته های فناور به موفقیت های خوبی دست یافته است .
سپس دکتر محمد شفیعی از اساتید معارف دانشگاه نسبت به مسائل فرهنگی و زمینه های تعامل دانشگاه با جامعه مطالبی بیان کردند .
در ادامه حجه السلام سلمان جاور مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه به ارائه گزارش عملکرد فرهنگی پرداختند.
پس از ارایه گزارش مسئولین دانشگاه ،حجه السلام حجازی امام جمعه محترم شهرستان گچساران با تشکر و قدردانی از تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برای حل معضلات و مشکلات دانشگاه بیان کردند که بایستی کارهای ما برای خدا باشد و رنگ خدایی داشته باشد تا موثر واقع شود .
امام جمعه گچساران با بیان اینکه مسئولین و اساتید دانشگاه بایستی برای نسل جوان که در حال تحصیل هستند زمینه رشد و تقوی را فراهم نمایند و باعث تقویت ایمان آنها شوند .
حجه السلام حجازی با بیان این نکته کارهای فرهنگی بایستی بر اساس مبانی دین اسلام باشد گفتند مسّولین دانشگاه و اساتید بایستی در مقابل خداوند متواضع و خضوع داشته باشند و بدانند عزت و ذلت به دست خداوند است .

  • نویسنده : ندانعمتی