اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنده انتخاب و معرفی شدند
اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنده انتخاب و معرفی شدند
با حضور اعضای حقوقی (فرماندار، رئیس ثبت احوال)، هیئت نظارت شهرستــان و تعدادی از معتمــدین،اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرائی انتخــابات دوازدهمـــین دوره مجلــس شــــورای اسلامــــی حـــوزه انتخابیه لنده مشخص شد.

به گزارش فریادجنوب، در این نشـــست ضمـــن تشکر از حضـور معتمـــــدین گفت: دشمــــن دنبال بدبین کردن مردم اســت و می خواهــــد مــردم در انتخــــابات شرکـــت نکنند اما انتخابات فرصتی برای اتحاد و وحدت مردم است.

وی با اشـــاره به فرمایشـــات مقام معظم رهبری و آیه ۱۲۰ ســــوره توبه افزود: زمینــه ســـــازی برای برگزاری انتخـــابات و حضور در انتخابات در در زمره عمل صالح است و نگاه ما دقیقا منطبق بر نگاه مقام معظم رهبری است .

جلال دانش با اشاره به چهار شاخص اعلام شده توســـط مقام معظم رهبــری گفت: سلامــت، رقابت و امنیت انتخــابات زمینـــه ساز حضـــور و مشارکت حداکثری خواهد شد.

فرمـــاندار با اشـــاره به اعضــــای هیئت نظارت، اجرایی و برگزار کننده انتخـــابات که از عامــه مــردم هستنــد، گفت: ســــلامت انتخــــــابات در کشور ما تضمین شده است و هیچکــس نمی تواند از حکــــم شرعـــی حق الناس عبور کند و ساز و کار انتخابات به گونه ای است که امکان تقلب در آن وجود ندارد.

دانش افزود: مـــردم آگاه هستنــد و مسائل را بخوبی درک می کنند و می فهمند پس باید زمینه حضــــور در انتخابات را به خوبی مهیا کنیم زیرا اکثــریت قریــب به اتفـاق مــردم با ســــلایق و گرایــــش گوناگون در انتخابات شرکت می کنند.

وی در پایان به افراد انتخــاب شده گفت: افــــراد انتخــــاب شده طبـق قانون حق هیچ فعالیت سیاســـی و جانبـــدارانه از کاندیدای خاصــی را ندارند و در این زمینه باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

در پایان این جلسه و با حضور معتمدین و با نظارت هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان افراد اصلی و علی البدل هیــئت اجرایی انتخابات مشخص شدند.

اعضای اصلی:

۱- کرامت دوستی کتج

۲- علی بخش عسکری طیبی

۳- نورعلی کاظمی

۴- سید محمدطلا میری

۵- الله قلی نامجو

۶- احسان حبیبی پاطاوه

۷- سید محسن جعفری

۸- رحمان نیک نژاد

اعضای علی البدل:

۱- محمد قربانی

۲- سید محمدیار سپهر

۳- فریدون یاوریان

۴- جعفر رئیس زاده

۵- علیرضا فاضلی

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب