اعلام انزجار کارکنان مخابرات  کهگیلویه بویراحمداز توهین  رئیس جمهور فرانسه به  ساحت مقدس  حضرت محمد(ص)
اعلام انزجار کارکنان مخابرات  کهگیلویه بویراحمداز توهین  رئیس جمهور فرانسه به  ساحت مقدس  حضرت محمد(ص)
این جانب به نمایندگی از همکارانم در مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ،ضمن محکوم نمودن رفتار زشت و نابخشودنی مکرون و نشریه ی فرانسوی ، این اقدام را ناشی از یکی از هزاران سناریوی شیطانی دشمن در جنگ نامرئی و اسلام ستیز عددی دانسته وبا خشم و نفرت ،انزجار شدیدخودرا از اسلام ستیزان و سیاسیون غربی اعلام می نماید

به گزارش فریاد جنوب :درپی اعلام ضدیت وتوهین به ساحت مقدس پیامبرعظیم الشان اسلام،حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص)ازسوی رئیس جمهورکشورفرانسه ، سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به نمایندگی از کارکنان مخابرات منطقه  طی  بیانیه ای دراعلام انزجار به این حرکت ضددینی صادرکرد.
متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
” یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَهً مِنْ دُونِکُمْ لَا یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ ۚ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیَاتِ ۖ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ ”
ای کسانی که ایمان آورده‌اید، محرم اسراری از غیر خود انتخاب نکنید آن‌ها از هرگونه شرّ و فسادی درباره شما کوتاهی نمی‌کنند ،آن‌ها دوست دارند شما در رنج و زحمت باشید ، (نشانه‌های) دشمنی از دهان (و کلام) شان آشکار شده‌ ، و آنچه در دلهایشان پنهان می‌دارند ، از آن مهمتر است ، ما آیات را برای شما بیان کردیم اگر اندیشه کنید. ( سوره آل عمران آیه ۱۱۸ )

اقدام بی شرمانه ی امانوئل مکرون ، ابلیس پاریس ،جنگی نامرئی است که نه نقشه آن معلوم است و نه آرایش نیروها در آن قابل مشاهده ی عینی است.
سربازان این عرصه بدون هیچ محدودیتی وارد بخش‌های مختلف ذهن حریف خود می‌شوند و مرکز فرماندهی و اعمال و رفتارهای او را تحت اشغال و کنترل خود درمی‌آورند. تا جایی که حتی کنش‌های او را به نفع خود مصادره کرده و حریف خود را به مکملِ بخشی از پازل خود تبدیل می‌کنند.
هرچنداقیانوس بی کران دین مبین اسلام و والاترین مخلوق خداوندیعنی پیامبرعظیم الشان اسلام(ص) بااین حرکات خفت بار به تلاطم نمی افتد،لیکن ملت های مسلمان می بایست ضمن حفظ هوشیاری، دشمنی‌های دیرینه ی سیاست مداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنندودرعین حال در بازی خطرناک این اهریمنان ضددین واردنشوند.

این جانب به نمایندگی از همکارانم در مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ،ضمن محکوم نمودن رفتار زشت و نابخشودنی مکرون و نشریه ی فرانسوی ، این اقدام را ناشی از یکی از هزاران سناریوی شیطانی دشمن در جنگ نامرئی و اسلام ستیز عددی دانسته وبا خشم و نفرت ،انزجار شدیدخودرا از اسلام ستیزان و سیاسیون غربی اعلام می نماید.

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد