اعلام حمایت جعفری، زینل زاده و سید قدرت اله حسینی از دکتر ساسان دلاویز/  همایش سادات تکیه برگ ماندگاری در تاریخ سیاسی گچساران و باشت
اعلام حمایت جعفری، زینل زاده و سید قدرت اله حسینی از دکتر ساسان دلاویز/  همایش سادات تکیه برگ ماندگاری در تاریخ سیاسی گچساران و باشت
حسینی اظهار کرد:ما حریف قدری هستیم برای دیگران، به اعتبار، اعتماد و توانمندی شما ساسان دلاویز انتخابات پیروز خواهیم شد

.

به گزارش فریاد جنوب سید قدرت اله حسینی در همایش بزرگ سادات تکیه به حنایت از دکتر ساسان دلاویز گفت: در آخرین انتخابات شورای مجلس ملی در زمان طاغوت من در بخشداری بودم، آن زمان هم گچساران و کهگیلویه یک نماینده داشت
در آن زمان ساعت ۲ عصر کسی که مسوول انتخابات بود رادیو را باز کرد و در ره یافتگان به مجلس ملی هنوز شمارش ادامه داشت که رادیو اعلام کرد نماینده کهگیلویه ابوالحسن عاملی است.
وی بیان کرد: بهتر است کتاب ظهور و سقوط را که از زملن کودکی تا سقوط محمدرضا پهلوی است را مطالعه کنید.
نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: در آن زمان برخی ها می نشینند نمایندگان شهرستانها را انتخاب می کردند و به استانها اعلام میشد و باید همانها نیز از صندوق در می آمدند.
حسینی عنوان کرد: انقلاب شد و مردم پای رای آمدند و برای اولین بار در دنیا رای به صندوق انداخته شد که آزادی محض نیز چنین آزادگی را به خود ندید ه بودند،
۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رای دادند،و مجلس تشکیل و رای گیری برای آن آغاز شد.
وی گفت: برای این انتخابات شهرستانهایی که در آن اعمال نفوذ وجود داشت هرجه مردم رای دهند باز رای مردم از صندوق بیرون خواهد آمد، انتخابات در مملکت ما واقعی و صحیح برگزار می شود، سوال کردند چرا دکتر دلاویز؟؟؟؟؟
حسینی ادامه داد:
بینی و بین الله اگر هم تایید میشدم قصد حضور در انتخابات را نداشتم، تا قبل از اینکه رای شورای نگهبان اعلام شود پا به منطقه نگذاشتم اصرار و خواهش و تضرع نکردم،می دانید که بعضی ها برای این اقدام گریه هم می کنند.
وی ادامه داد: باید به الاجبار ما را از این صحنه برانند ، خوشحالم که جوانی چون دکتر دلاویز پا به عرصه کار گذاشت.
وی با اشاره به خوشنامی خانواده اصیل دکتر ساسان دلاویز اظهار کرد: هر وقت عبورم به مغازه حاج ظفر دلاویز می افتاد وی را پشت‌میز کوچکی در حال قرآن خواندن می دیدم آن هم در فضای مسموم طاغوت، با جرات به قرائت قرآن مشغول بود، پدربزرگ پدری ساسان دلاویز حاج صفر یکی از انسانهای پاک در منطقه معروف هستند،خانواده دلاویز و کاملی حمایت صادقانه از انقلاب داشتند.
وی ادامه دهد: نمیخواهیم علیه کسی حرف بزنیم آنها دوست دارند ما حرف بزنیم و مطرح کنیم چکاره هستند و به دنبال چه چیزی هستند اگر بخواهم مطرح کنم در خیلی از مسائل سر به زیر هستند،ما از خودمان خواهیم گفت.
حسینی بیان کرد: دکتر ساسان دلاویز و برادران وی سالها در تهران هستند و جوان می باشند در ضمن دکترای ساسان دلاویز واقعی است و قلابی نیست، اینها ارتباطات قوی و موثر با پایتخت نشین ها دارند و کاملا منفذ ها را بلدند و زبانشان گویاست.
این کاندید اسبق گچساران و باشت خاطرنشان کرد: ما امدیم که قویا از دکتر ساسان دلاویز حمایت کنیم،از حاج علیمراد جعفری بزرگوار که دو برادر خود را در راه انقلاب تقدیم ایران اسلامی کرده اند نیز تقدیر می کنم.
حسینی ابراز کرد:ما حریف قدری هستیم برای دیگران، به اعتبار، اعتماد و توانمندی شما در این انتخابات پیروز خواهیم شد،
کی دیدید اینها خانه به خانه بگردند و التماس کنند،ولی الان در حال التماس کردن خانه به خانه و روستا به روستا هستند،زیرا متوجه شدند دلاویز یک رقیب سرسخت و هوشمند و توانا است.
حسینی عنوان کرد: من نمیخواهم کارهای برادرم را تایید کنم من از برادرم بخاطر مردم عبور کردم تا نمایندگی خاندانی نباشد،اگر برادرم به افکارعمومی و حرفهای نیروی انقلابی و خواسته مردم گوش می داد الان جای دکتر دلاویز نشسته بود و وی نیز کنار دست آن بود،
فعلا که ما محکوم شدیم و سر شکست تا این‌نمایندگی خاندانی نباشد و از این‌خانواده عبور کرد و به جوان پر تلاش و شایسته ای چون دلاویز رسید.

گفتنی است در این همایش بزرگ روسای ستاد انتخاباتی دکتر اردلان زینل زاده و علیمراد جعفری به نمایندگی از این دوکاندید حمایت آنها را از دکتر ساسان دلاویز اعلام کردند

  • نویسنده : ندانعمتی