اعلام هر تصمیمی در این مقطع خودزنی وتوهم سیاسی است/تعبیر وکاربرد آلاکُلَنگ در سیاست
اعلام هر تصمیمی در این مقطع خودزنی وتوهم سیاسی است/تعبیر وکاربرد آلاکُلَنگ در سیاست
فریادجنوب :این یک قاعده استثنا ناپذیر آلاکلنگ است که هرکه خود را در برابر مردم قرار دهد و با افاضات خودبینانه بگوید جریان انقلابی منم ، مردم انقلاب کرده او را به پائین خواهند کشید ،البته بعضا کشیده و مهار کرده اند تا دیگر بالا نروند و افاضات اضافی نکنند.

حجت الاسلام  والمسلمین شیخ مصطفی  شجاعیان  عضو شورای ائتلاف و وحدت اصولگریان در شهرستان بویراحمد  طی  نشست با جمعی از خبرنگاران در یاسوج ،حاج نادر منتظریان  را به عنوان کاندیدای جریان انقلاب  برای مجلس آینده شورای اسلامی معرفی نمود  که علاوه بر  انعکاس،واکنش های  مختلفی در پی داشت .

فریادجنوب ؛ سید کرامت فدائی فعال سیاسی و فرماندار اسبق شهرستان بویراحمد که در بین فعالین سیاسی ،اشراف خوبی نسبت به  جریانات سیاسی استان دارد  و معمولا تحلیل های شفاف و مطابق با واقعیت را تا کنون داشته اند، نسبت به این نشست ومعرفی کاندیدای جریان انقلابی واکنش نشان دادند که عینا منتشر می شود

فدایی گفت :در ابتدا باید تاکید شود معلوم نیست در این دو سال چند بار این کاندیدها عزل و نصب گردند ،لکن قریب دو سال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده معهذا قلبهای سلیم و فکرهای پاک و دلسوز استان و مردم ،هم اکنون دنبال ایجاد فضای انتخاباتی زود رس و آلوده نمودن جو سیاسی استان نخواهند بود .
عقلا از سیاسیون تا اینکه مجموعه خود را به انسجام حداکثری نرسانند ،اعلام هر تصمیمی را خود زنی و حماقت سیاسی می دانند، چون به خاطر بی احترامی که به مجموعه خود می کنند، آنها تصمیم دیگری خواهند گرفت، بالاخص اگر خروجی نظر قاطع آن جریان کس دیگری باشد .
این فعال سیاسی خاطر نشان کرد :تا دو سال دیگر کرارا شرایط تغییر و به متعاقب  آن تحول قلوب هم اتفاق خواهد افتاد، چون تحولات اجتماعی تابع تغییرات شرایط جامعه است .
سید کرامت فدایی افزود :فراتر از همه اینها اینکه چند نفر معدود خود را جریان انقلابی بدانند یک توهم پوک سیاسی است که منشاء آن نارسیس یا خود شیفتگی فردی و گروهی است که نیاز به درمان دارد ومعمولا افکار عمومی مردم با تصمیم عاقلانه همواره این نوع تفکر را در بسترهای مختلف سیاسی ادب می کنند تا شاید درمان شوند.
این یک قاعده استثنا ناپذیر آلاکلنگ است که هرکه خود را در برابر مردم قرار دهد و با افاضات خودبینانه بگوید جریان انقلابی منم ، مردم انقلاب کرده او را به پائین خواهند کشید ،البته بعضا کشیده و مهار کرده اند تا دیگر بالا نروند و افاضات اضافی نکنند.
سید کرامت فدایی در پایان گفت :علی ایحال بهترین برای استان و جریانات سیاسی مشی نجات بخش وحدت و توجه به حقوق عموم مردم است که متاسفانه سم مهلک وحدت معمولا قدیسین خودبرتربینها هستند

 

پایگاه خبری فریادجنوب ،آمادگی دارد جوابیه حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی شجاعیان را در این خصوص منتشر نماید