افتتاح ۵۷ پروژه زیرساختی برق طی هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد
افتتاح ۵۷ پروژه زیرساختی برق طی هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۵۷ پروژه زیرساختی برق در این استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت این شرکت ۵۷ پروژه زیرساختی برق در استان به ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۹۱میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان آماده افتتاح دارد.

وی افزود: این پروژه‌ها به منظور تقویت‌ زیرساخت‌های برق و در بخش‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری و روستایی، توسعه و نوسازی شبکه برق فرسوده، کاهش تلفات، ایجاد قدرت مانور، رفع ضعف ولتاژ، تعویض شبکه برق از سیم به کابل و برق رسانی به روستاهای بدون برق را به همراه خواهند داشت به نحوی که ۱۴۹ دستگاه به تعداد ترانس‌ها، ۶۹.۲ کیلومتر به شبکه فشار متوسط و ۲۵۸.۲ کیلومتر به شبکه فشار ضعیف توزیع اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مجموع این پروژه ها، ۱۵پروژه در شهرستان بویراحمد، ۱۶ پروژه در شهرستان کهگیلویه، پنج پروژه مربوط به شهرستان چرام، ۱۰ پروژه در گچساران، ۴ پروژه در دنا و ۳ پروژه نیز مربوط به شهرستان مارگون است که آماده افتتاح هستند.

مرادی بیان کرد: این شرکت آمادگی دارد تا این پروژه‌ها که در نمای کلی، پایداری شبکه برق استان و تامین برق مشترکین جدید را به همراه دارند، در هفته دولت افتتاح کند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب