افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
فـــریاد جنوب | سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه روز شانزدهم فروردین تعداد ۷۹ آزمایش کرونا برای افراد مشکوک گرفته شده است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است.

سعید جاودان سیرت افزود: در این مدت نیز تعداد ۱۲ بیمار جدید به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سه بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند اما خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد فوت ناشی از این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.

جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۱۷۴ نفر در کهگیلویه‌و‌بویراحمد بر اثر این بیماری جان باخته اند و تعداد ۱۲۷ هزار و ۸۵۵ نفر نیز بهبود یافته اند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: در حال حاضر هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت سه شهرستان در وضعیت آبی، یک شهرستان نارنجی و بقیه در وضعیت رنگ زرد کرونایی هستند.

جاودان سیرت خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، دنا، چرام، بویراحمد و گچساران زرد، باشت نارنجی و بهمئی، مارگون و لنده نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب