افزایش 65 درصدی صدور پروانه های صنفی در استان کهگیلویه وبویراحمد
افزایش 65 درصدی صدور پروانه های صنفی در استان کهگیلویه وبویراحمد
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در این مدت 2063 فقره پروانه کسب عادی و.189 فقره پروانه کسب ایثارگری برای واحدهای صنفی در سطح استان صادر و تمدید شده است

 

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از افزایش 65 درصدی صدور پروانه های صنفی در استان طی شش ماهه امسال خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب ، امیرتیمور موسویان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون و با توجه به شیوع ویروس کرونا 2252فقره پروانه کسب برای واحدهای صنفی در سطح استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته65 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به فراوانی پروانه های صنفی صادر شده افزود: از مجموع پروانه های صادره تعداد 1246فقره توزیعی 358فقره تولیدی 294فقره خدماتی و 354فقره خدمات فنی می باشد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در این مدت 2063 فقره پروانه کسب عادی و.189 فقره پروانه کسب ایثارگری برای واحدهای صنفی در سطح استان صادر و تمدید شده است.

موسویان ادامه داد: از ابتدای امسال بالغ بر 80 مجوز مشاغل خانگی در رسته های مختلف قالیبافی، گلیم بافی، خیاطی و دوخت لباس حسابداری پرده دوزی طراحی سنتی قالی بافنده تابلو فرش صادر و تمدید شده است.