اقدامات خیرخواهانه سید رحمت الله کشاورز به سرفاریاب رسیده است | تجهیز دفتر نمایندگی هلال احمر سرفاریاب توسط این خیّر جوان
اقدامات خیرخواهانه سید رحمت الله کشاورز به سرفاریاب رسیده است | تجهیز دفتر نمایندگی هلال احمر سرفاریاب توسط این خیّر جوان
به همت خیر جوان هم استانی جناب سید رحمت‌الله کشاورز دفتر نمایندگی هلال احمر سرفاریاب بصورت کامل تجهیز شده و با حضور مسئولین استانی این نمایندگی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، به همت خیر جوان هم استانی جناب سید رحمت‌الله کشاورز دفتر نمایندگی هلال احمر سرفاریاب بصورت کامل تجهیز شده و با حضور مسئولین استانی این نمایندگی افتتاح شد.

مهندس سید رحمت‌الله کشاورز یکی از خیران توانمند و بی‌ادعای استان کهگیلویه و بویراحمد و بخش سرفاریاب است که طی چند سال گذشته اقدامات خیرخواهانه زیادی در داخل کشور و حتی خارج از کشور انجام داده است.

سید رحمت‌الله کشاورز یکی از جوانان شایسته کهگیلویه و بویراحمد طی سالیان گذشته در حوزه های عمرانی و زیرساختی پروژه‌های متعددی را در داخل و خارج از کشور با موفقیت به انجام رسانده است. این مهندس جوان و با انگیزه در انجام کارهای خیرخواهانه سابقه‌ درخشانی دارد و همواره یک پای ثابت اقدامات خیرخواهانه در داخل استان و خارج از استان بوده است.

سید رحمت‌الله کشاورز به تازگی تمامی امکانات دفتر نمایندگی هلال احمر سرفاریاب را تهیه و این دفتر نمایندگی را بطور کامل تجهیز کرده است آنچنان که دفتر نمایندگی هلال احمر سرفاریاب به لحاظ تجهیزات و امکانات رفاهی یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز نمایندگی هلال احمر داخل استان است.

مهندس کشاورز طی چندین نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، قول خرید چند دستگاه آمبولانس برای دفتر نمایندگی هلال احمر سرفاریاب و چند مرکز دیگر را داده است.

افرادی چون سید رحمت‌الله کشاورز و نیت خیرخواهی که دارد، نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در رفع محرومیت‌‌ها و توسعه و پیشرفت این دیار خواهد داشت.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی