اقدامات ضربتی پلیس کهگیلویه در دستگیری سارقان | کشف احشام قاچاق تا دستگیری سارق کابل برق در کهگیلویه
اقدامات ضربتی پلیس کهگیلویه در دستگیری سارقان | کشف احشام قاچاق تا دستگیری سارق کابل برق در کهگیلویه
فرمانده انتظامی کهگیلویه از کشف ۷۸ راس احشام قاچاق و دستگیری سارق کابل برق در کهگیلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی کوشک شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با هماهنگی قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۸ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد داشتند آنها را به یکی از استان‌های همجوار برای صادرات غیرقانونی انتقال دهند، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را مبلغ ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این راستا راننده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

کشف خودرو و احشام مسروقه در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف خودرو و ۱۱ راس احشام سرقتی در درگیری با سارقان مسلح احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی، افزود: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت احشام در سطح شهرستان کهگیلویه، بلافاصله موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه‌ داد: ماموران کلانتری ۱۳ سوق و پاسگاه انتظامی فیلگاه سریعا به محل مورد نظر اعزام، با سه نفر از سارقین احشام درگیر و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی متعلق به آنان را نیز توقیف و ۱۱ راس گوسفند مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهمان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری که تلاش جهت دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری سارق کابل برق در کهگیلویه

سرهنگ سیدمحمد موسوی، عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع با هماهنگی قضایی جهت‌ شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، یک نفر از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر که به ۶ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهکیلویه خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی، تاکنون به شش فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کرده است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی