امروز همه آمدند | تقدیر فرماندار کهگیلویه در پی نمایش حضور و دلدادگی کهگیلویه + گزارش تصویری
امروز همه آمدند | تقدیر فرماندار کهگیلویه در پی نمایش حضور و دلدادگی کهگیلویه + گزارش تصویری
فـــریاد جنوب | در کهگیلویه این بار هم مردم با صفوف به هم پیوسته هم‌صدا و هم‌نوا با یکدیگر وحدت ملی را فریاد زدند و باری دیگر اقتدار و سربلندی نظام و انقلاب را تضمین کردند.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، راهپیمایی امسال از ساعت ۹:۳۰ صبح در دهدشت آغاز شد و مردم همگام با دیگر آحاد امت قهرمان ایران با شرکت یکپارچه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اعلام کردند.

امروز در میان جمعیت راهپیماییان عکس‌های شهدا بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد، عکس‌هایی که مردم روی دست گرفته بودند به این دلیل بود تا نشان دهند هیچ‌گاه رشادت این قهرمانان در راه استقلال ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.

از برنامه‌های جانبی و جالب راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، پخش سرودهای انقلابی از ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۱ با پخش سرودهایی که در طول این ۴۴ سال ساخته شدند از سروده “خمینی ای امام” و “هوا دلپذیر شد” تا “سلام فرمانده” در غرفه های شادی کنار خیابان طنین انداز بود که با استقبال گسترده دانش‌آموزان و نسل سومی ها همراه بود.

گرفتن عکس‌های یادگاری و نقاشی پرچم مقدس ایران روی دست و صورت دانش آموزان پرشور در کنار یکدیگر از جمله قاب‌های ماندگاری است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به چشم می‌آمد.

مسئولانی که امروز در کنار مردم و پابه‌پای آنها در راهپیمایی حضور یافته بودند باید بدانند مانند مردمان بی‌نظیر وطن که پای حرف خود ماندن را خوب بلدند به رسم سپاس از این حضور وحدت‌آفرین، باید سرشان برود قولی که به مردم داده‌اند را نیز فراموش نکنند.

فرماندار کهگیلویه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از حماسه حضور بویژه نسل سومی ها در ۴۴مین بهار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور تماشایی و ماندگار امروز مردم شهرستان کهگیلویه در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه ای از خلوص نیت و پایبندی مردم به آرمانهای امام راحل و شهدا، ارزشهای والای انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت را بار دیگر به اثبات رساندند.

سید عبدالعزیز موسوی با بیان اینکه حضور و دلدادگی مردم به نظام بزرگترین سرمایه و افتخار نظام است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با انسجام مردمی و جایگاه رهبری با وجود مشکلات و توطئه های سخت و نرم دشمنان، همچنان پایدار است و پایدار می‌ماند.

وی ضمن تقدیر از حضور ارزشمند و ماندگار تمامی اقشار و صنوف مردم، بیان داشت: از حضور حماسی و پرشور و آگاهی مردم انقلابی شهرستان که نقشی زیبا از رشادت، مردانگی، غیرتمندی، اتحاد و همراهی را به نمایش گذاشتند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی با تاکید برظرفیت محتوایی این مراسمات مبنی بر وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولین به عنوان اهرم تقویت انقلاب شکوهمند اسلامی خاطر نشان کرد: از ائمه محترم جمعه شهرستان، ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، اعضای محترم شورای تامین و اداری شهرستان، بخشداران تابعه، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و تمامی عزیزانی که در برگزاری باشکوه مراسم یوم الله دهه فجر تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب