اولین سفر فرماندار کهگیلویه به بخش چاروسا | گلایه‌های مردم از روند خدمات رسانی‌ها + تصاویر
اولین سفر فرماندار کهگیلویه به بخش چاروسا | گلایه‌های مردم از روند خدمات رسانی‌ها + تصاویر
فرماندار کهگیلویه در اولین سفر کاری خود برای پیگیری مسائل روستاهای بخش چاروسا به این بخش سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید حمزه محقق زاده در اولین سفر خود به بخش محروم چاروسا در حاشیه بازدید های روستایی، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون اقدامات توسعه ای ارزشمندی از جمله در حوزه گازرسانی، راهداری و برق در این بخش انجام شده است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه طی شش ماه کذشته بالغ بر ۴۴ کیلومتر خدمات شبکه گذاری گاز در ۱۴ روستای بخش چاروسا به انجام رسیده است، عنوان کرد: تلاش می‌شود که تا پایان امسال در بخش مخابراتی و در راستای کیفیت خدمات شبکه های ایرانسل و همراه اول بصورت عملیاتی اقدامات مهمی انجام شود.

وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری از خط دو مداره برق در آینده‌ای نزدیک در بخش چاروسا، گفت: ۱۴ هزار مشترک برق در سه بخش از جمله بخش چاروسا از خدمات این طرح برخوردار می شوند و ضعف ولتاژ برق در تمامی روستاهای چاروسا حل خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اهمیت پیگیری‌های لازم در بازدیدهای روستایی خود ضمن ابراز امیدواری در ارایه خدمات شایسته به مردم روستاهای دور دست این بخش، تصریح کرد: با توجه به عمق مشکلات و اولویت بندی آنان در برخی از روستاها، روستاهای اقماری در تخصیص اعتبارات آینده به صورت ویژه دیده خواهند شد.

وی بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور برای شهرستان، بخش زیادی از مشکلات در تمام نقاط شهرستان حل می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه با اشاره به حل مشکل گازرسانی به برخی از روستاهای بخش چاروسا، ابراز کرد: با وجود موفقیت های پروژه گازرسانی در این بخش، در برخی موارد بدلیل صعب‌العبور بودن منطقه و همچنین معارضات مردمی، اجرای این طرح با کندی صورت گرفته و با فرایند ساده سازی اداری، این موارد قابل انجام است.

وی تصریح کرد: اقدام جامع و مشترک دستگاههای خدمات رسان و مشارکت مردمی جهت پیشرفت پروژه های توسعه‌ای در این شهرستان ضروری است.

محقق‌زاده با بیان اینکه سفر مسئولین به مناطق محروم می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد، عنوان کرد: با دعوت از استاندار جهت حضور در شهرستان پیگیر مشکلات در بخش ها هستیم.

فرماندار کهگیلویه در ادامه سفر خود به بخش چاروسا به صورت چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه با اهالی روستاهای گوراب، احمد سالار، سر آسیاب علیا، پاره بنگشتان، بلویری، جاورده، دشت آزادی، مورد سید، پاتاوه، شوتاور و اب له گفتگو کرد و ضمن شنیدن مطالبات مردم در اجرای طرح هادی روستایی، اینترنت، آنتن دهی تلفن همراه، بازگشایی جاده بین مزارع، معارضات ملکی روستاها با منابع طبیعی، ورودی‌های روستایی، هماهنگی در ارائه تجهیزات بهداشتی، برق، راه روستایی و غیره دستورات لازم جهت تسهیل این مشکلات به مسئولان مربوطه را داده است.

فرماندار کهگیلویه در ادامه سفر خود در بخش چاروسا از طرح گردشگری آبشار کمر دوغ و امامزاده سید محمید، ورزشگاه شهر قلعه رئیسی و ساختمان اداری شهرداری این شهر بازدید کرد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی