ایده‌ای جدید از عضو جوان شورای شهر دهدشت | تکمیل پروژه زیباسازی و سیستم روشنایی خیابان شریعتی دهدشت + تصاویر
ایده‌ای جدید از عضو جوان شورای شهر دهدشت | تکمیل پروژه زیباسازی و سیستم روشنایی خیابان شریعتی دهدشت + تصاویر
در یک اقدامی جهادی از سوی شهرداری و شورای اسلامی دهدشت با همکاری مدیریت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه پس از چندسال سرانجام سیستم روشنایی بلوار خیابان شریعتی شهر دهدشت ساماندهی شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، در یک اقدامی جهادی از سوی شهرداری و شورای اسلامی دهدشت با همکاری مدیریت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه پس از چندسال سرانجام سیستم روشنایی بلوار خیابان شریعتی شهر دهدشت ساماندهی شد.

مصطفی پارسایی در گفت‌و‌گو با فریاد جنوب، در این باره اظهار کرد: خیابان شریعتی شهر دهدشت یکی از خیابان‌های اصلی شهر بوده و روزانه حجم بسیار زیادی از ترددهای درون شهری از طریق این خیابان انجام می‌شود.

عضو شورای شهر دهدشت، افزود: تاریکی و خاموشی سیستم روشنایی این خیابان از سال‌های گذشته تاکنون دغدغه شهروندان بوده و بارها این مطالبه بحق از سوی شهروندان به ما گزارش شد.

پارسایی تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان، طرح زیباسازی و روشنایی بلوار خیابان شریعتی با همکاری شهرداری، شورای اسلامی و مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بیش از یکصد میلیون به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: خیابان شریعتی یکی از خیابان‌های پایلوت شهری دهدشت بوده که حل مشکل روشنایی آن دغدغه همیشگی شهروندان بوده است.

برپایه این گزارش، روشنایی خیابان شریعتی سبب خوشحالی مردم و به ویژه کسبه و اصناف بوده که امشب به بهره‌برداری رسید.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب