بازدید میدانی فرماندار گچساران از بازار / برخورد قاطع با متخلفین و تضییع کنندگان حق مردم
بازدید میدانی فرماندار گچساران از بازار / برخورد قاطع با متخلفین و تضییع کنندگان حق مردم
ندا نعمتی فرماندار گچساران گفت: طبق دستور صریح رئیس جمهور با هرگونه تخلف، احتکار و روش‌هایی که باعث تضییع حق آحاد ملت شود برخورد می کنیم.

روانبخش دیهیم خوب در اعزام گشت های مشترک به بازار گچساران در گفت و گو با فریاد جنوب اظهار کرد: با توجه به تدابیروتمهیدات اندیشیده شده کالاهای اساسی درشهرستان واستان به اندازه کافی ذخیره شده و مردم اطمینان داشته باشند که درتوزیع کالاهای اساسی وضروری کمبودی مشاهده نمی شود.
وی بیان کرد: از روز گذشته کارگروه تنظیم بازاربه صورت گروه های مختلف برای کنترل قیمتهاوبرخوردبامتخلفان صنفی روانه بازارشدند.
فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در این بازرسی ضمن بررسی قیمتها وضعیت کالاهای اساسی ومصرفی موجود در بازاررا نیز رصد می شود، تصریح کرد: روز گذشته تا کنون ۲۳ن مرغ گرم و۱۲تن مرغ منجمد درشهرستان توزیع شده است.
دیهیم خوب عنوان کرد: طبق گزارش مدیرکارخانه روغن اکسین گچساران ۱۱۵ تن روغن درانبارواحداین کارخانه ذخیره شده و هیچگونه کمبودی در گچساران وجود ندارد.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مسولین همواره در کنار مردم هستند و طبق دستور صریح ریاست محترم جمهوری با هرگونه تخلف و احتکار و روشهایی که حق آحاد ملت را تضییع کند برخورد می کنند.
دیهیم خوب با اشاره به اینکه انتظار میرود مردم گچساران نیز در این راه همراه و همیار مسولین باشند، افزود:گشت های مشترک بصورت مداوم بازار را رصد کرده و در صورت مشاهده احتکار یا کم فروشی با خاطیان برخورد جدی می شود.
به گزارش فارس فرماندار گچساران با حضور در گشت و سرکشی و صحبت با بازاریان و مردم به آنها اطمینان داد که هیچگونه کمبودی در خصوص تامین روغن ومرغ احساس نخواهد شد.
انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا نعمتی
  • منبع خبر : فریاد جنوب