بازیابی امید واعتماد از دست رفته با جریان مردمی راه روشن فردا |رای نود درصدی زندان مرکزی یاسوج به محمدبهرامی حامل چه پیامهایی است
بازیابی امید واعتماد از دست رفته با جریان مردمی راه روشن فردا |رای نود درصدی زندان مرکزی یاسوج به محمدبهرامی حامل چه پیامهایی است
این رأی‌دهندگان به‌دلیل فقر و نداری و آسیب‌های اجتماعی و بعضاً کمبود مبالغ جزئی در زندان به سر می‌برند ، پیام مهم این افراد به ما این است که انتظار دارند جریان راه روشن فردایی روشن برای همگان علی‌الخصوص برای ایشان ایجاد کند، اکنون بر ما است که حتی‌المقدور برای رهایی این عزیزان و برگشتشان به خانواده‌ها گام برداریم و همچنین در راستای برچیدن هرگونه از آسیب‌های اجتماعی در استان تلاش بکنیم

در مسیر این حماسه‌ای که توسط مردم فهیم و آگاه حوزه‌ی انتخابیه شکل گرفت یقیناً همه‌ی عزیزان نقش داشتند. نقشی که عزیزان در روشنگری و ترغیب و تشویق مردم گرانقدر این حوزه جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ایفا نمودند تاریخی بوده است، لیکن مهمتر از همه‌ی اینها خود مردم و جوانان باغیرت بودند که این توفیق بزرگ را رقم زدند.

نیک می‌دانید و می‌دانیم که سرمایه‌ی اجتماعی‌ که نقش اساسی و مهم در مسیر توسعه و شکوفایی کشور و استان دارد در برهه‌ی کنونی بسیار کاهش یافته است،مؤلفه‌های اصلی سرمایه‌ی اجتماعی امید و اعتماد است که به‌ویژه دربین جوانان که آینده‌سازان کشور هستند به سطح بسیار پایین رسیده است، لذا تکلیف و مسئولیت سنگینی بر عهده‌ی جریان راه روشن فردا و فرمانده این مسیر سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود.

امید و اعتماد اجتماعی محقّق نخواهد شد مگر با ایجاد فضای همدل و صمیمی و با ایثار و ازخود گذشتگی. آری، با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان استان و کشور می‌توان فارغ از قومیت‌ها و ذهنیت‌ها زمینه‌ی توسعه و شکوفایی این دیار سراسر افتخار را فراهم نمود. بیایید با رفتار عملی جریان که نماد علم و عملگرایی است به خودمان و به دیگران ثابت کنیم که بر باورهای آغازینمان پایبند ایم و به آنها عمل می‌کنیم.

ما از این نکته‌ی ظریف غافل نبوده‌ایم که در آمار صندوق رأی‌گیری زندان، تعداد معتنابهی یعنی ۱۰۰۳ نفر برای دکتر بهرامی رأی داده‌اند و به هریک از رقبا فقط ۳۵ رأی داده شده است.

این رأی‌دهندگان به‌دلیل فقر و نداری و آسیب‌های اجتماعی و بعضاً کمبود مبالغ جزئی در زندان به سر می‌برند ، پیام مهم این افراد به ما این است که انتظار دارند جریان راه روشن فردایی روشن برای همگان علی‌الخصوص برای ایشان ایجاد کند، اکنون بر ما است که حتی‌المقدور برای رهایی این عزیزان و برگشتشان به خانواده‌ها گام برداریم و همچنین در راستای برچیدن هرگونه از آسیب‌های اجتماعی در استان تلاش بکنیم.

شایسته آن است که تک‌تک مردم این استان ثروتمند در آسایش و آرامش زندگی کرده و دارای مشاغل پایدار باشند. جریان ما وظیفه‌ی سنگینی در قبال اعتماد مردم دارد  با تدبیر و خرد جمعی، با همدلی و ایثار، و با بهره‌گیری از نخبگان متخصص و متعهد، امید استکه در آینده‌ای نزدیک روی خوش آبادانی را در استان محروممان ببینیم. بر ما است که امید و اعتماد را ازنو بسازیم.،بر ما است که غبار محرومیت را بزداییم.

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : علی محمدی