برگزاری آزمون قضات ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه دراستان کهگیلویه وبویراحمد
برگزاری آزمون قضات ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه دراستان کهگیلویه وبویراحمد
دکتر محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در همین زمینه گفت: به منظور تکمیل بخشی از کادر قضایی قوه قضاییه، آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه، بصورت همزمان در کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یاسوج برگزار گردید

 

 آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه با شرکت ۵۳نفربه صورت همزمان  باآزمون کشوری آن در استان کهگیلویه وبویراحمد  برگزار شد.

 فریادجنوب :دکتر محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در همین زمینه گفت: به منظور تکمیل بخشی از کادر قضایی قوه قضاییه، آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه، بصورت همزمان در کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یاسوج برگزار گردید.

دکتر صالحی در ادامه اظهار کرد: ۵3 نفر از کارکنان اداری ادارات و سازمان های قوه قضائیه در استان که دارای شرایط اعلامی مرکز بودند، در این آزمون شرکت کردند.

 معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در خصوص شرایط شرکت در این آزمون بیان داشت: شرکت کنندگان که از قبل در استخدام این قوه بوده اند، سوابق خدمتی آنان نباید کمتر از ۴ سال و بیشتر از ۸ سال باشد.

دکتر صالحی گفت: شرط سنی همکاران اداری واجد  شرایط شرکت در آزمون، نیز نباید بیشتر از ۴۰ سال باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان با بیان اینکه این آزمون امروز از ساعت ۹ صبح در یاسوج در حال برگزاری است، افزود: کارکنان اداری زن و مرد شاغل در قوه قضاییه، با داشتن شرایط اعلامی و مدرک تحصیلی، می توانستند در این آزمون شرکت نمایند.

وی در پایان گفت: نتایج آزمون در موعد مقرر اعلام و پذیرفته شدگان، پس از طی سایر مراحل جذب قضات و موفقیت در آن، به عنوان قاضی از سوی ریاست قوه قضائیه منصوب خواهند شد