برگزاری جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه در غیبت دو چهره شاخص اصولگرایی | مراقب حرف و گفته هایتان باشید | شورای وحدت به دنبال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهم است | شورای وحدت به دنبال فرد گرایی و نوشتن میثاق نامه نیست
برگزاری جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه در غیبت دو چهره شاخص اصولگرایی | مراقب حرف و گفته هایتان باشید | شورای وحدت به دنبال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهم است | شورای وحدت به دنبال فرد گرایی و نوشتن میثاق نامه نیست
نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه جمعه با حضور برخی از داوطلبان انتخابات کهگیلویه در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت در حالی برگزار شد که دو چهره شاخص اصولگرایی حوزه انتخابیه یعنی آقایان عدل هاشمی پور و سید علی محمد بزرگواری در این جلسه حضور نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب از دهدشت، نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه جمعه با حضور برخی از داوطلبان انتخابات کهگیلویه در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت در حالی برگزار شد که دو چهره شاخص اصولگرایی حوزه انتخابیه یعنی آقایان عدل هاشمی پور و سید علی محمد بزرگواری در این جلسه حضور نداشتند. در این جلسه دواطلبانی از جمله سید محمد موحد، علی مژدهی‌پور، فرزاد نجات‌نیا، محمد علوی‌تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان حضور داشتند.

نائب رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست به تشریح ساختار و تشکیلات شورای وحدت اشاره کرد و افزود: طی سالهای گذشته تجربه نشان داده که در هر تشکلی که روحانیت در صدر آن نباشد این تشکل شکست می‌خورد. ۴۰ تا از احزاب فعال کشور از آبان‌ماه ۹۹ تصمیم گرفتند که با همکاری احزاب و اقشار شورایی به نام شورای وحدت در راستای جریان انقلاب فعال کنند. جامعه روحانیت، اقشار و احزاب سه رکن اصلی شورای وحدت هستند. شورای وحدت در استان کهگیلویه و بویراحمد یک ساختار گسترده‌ای دارد و خاستگاه شورای وحدت به مرجعیت روحانیت است.

علی محمد دانشی اظهار کرد: شورای وحدت اصولگرایان با محوریت روحانیت تشکیل شده که اقشار مختلف مردم از جمله، روحانیون، دانشگاهیان، ایثارگران و سایر احزاب سیاسی اصولگرا جزء ارکان و تشکیلات این شورا هستند.

وی تصریح کرد: هیچ تعارضی با تشکلات سیاسی و ساختار احزاب سیاسی اصولگرایی و شورای ائتلاف نداریم. شورای وحدت کشور به دنبال فرصتی است که در مجلس آینده ( مجلس دوازدهم) فراکسیونی متشکل از نمایندگان عضو شورای وحدت اصولگرایان سراسر کشور تشکیل شود که بتوانیم در آن مجلس اهداف شورای وحدت که تعالی اهداف انقلاب اسلامی است، دنبال شود و یک مجلس موضوع‌محور باشد.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: شما عزیزان وقت گذاشته اید برای اینکه موفق شوید و به مردم خدمت کنید، بنابراین از مردم درخواست دارید که با شما صادقانه حرف بزنند و توقعاتشان در حد مقدور باشد. کسی که از مردم صداقت و وفای به عهد می خواهد خودش هم باید وفای به عهد کند. رضایت الهی در تمام حرکات ما باید وجود داشته باشد، مخصوصا در این ایامی که احساسات به اوج خود رسیده است باید مراقب حرف‌ها و گفته‌هایمان باشیم و از تخریب دست برداریم و چنانچه به این موارد بی‌توجه باشیم پس سلامت انتخابات را زیر سوال می‌بریم.

حجت الاسلام صفدر پناهی، اظهار کرد. رقابت ناسالم یعنی اینکه به جای برنامه محوری به شعارمحوری روی بیاورید، با این وضعیت فرهنگ شعارمحوری نیز ایجاد می شود، خدای ناکرده رقابت ناسالم قومی و قبیله ای و جناحی ایجاد می شود. ما به عنوان تشکیلات و شما به عنوان کاندیداهای صف اول رقابت، مسئولان اجرایی و مسئولان انتظامی هر کدام وظیفه ای داریم. شورای وحدت تکلیف دارد که آنچه را که مدنظر مقام معظم رهبری است دنبال کنیم و در شرایط موجود که خیلی ها تلاش می کنند تا مردم با صندوق رأی قهر کنند، ما موظف هستیم که برعکس عمل کنیم، اگر انتخابات مفید نبود، قطعا رسانه های بیگانه و دشمنان مردم را به قهر با انتخابات دعوت نمی کردند، پس انتخابات مهم است.

وی تصریح کرد: باید تنور انتخابات را گرم کنیم و اجازه ندهیم دشمنان امیدوار شوند، در این شورا به دنبال فردگرایی و نوشتن میثاق نامه نیستیم، شورای وحدت در این استان تاکنون به هیچ فردی نرسیدیم و در مورد مصداق خاصی هم تصمیم نگرفتیم.

حجت‌لاسلام پناهی اضافه کرد: هدف از تشکیل این جلسه در وهله اول به دنبال وحدت میان شما کاندیداها و تقلیل با برنامۀ این تعداد زیاد داوطلب هستیم، توقع جبهه انقلاب از ما این است که تعداد داوطلبان را کاهش دهیم. هیچگاه نه دستوری وارد برنامه می شویم و نه شما افرادی هستید که قبول کنید کسی با شما دستوری برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که تا قبل از شروع انتخابات به یک جمع‌بندی کاملی برسیم و انتظار داریم در این جلسه در یک فضای صمیمی به دنبال ارائه برنامه هایتان باشید و از انتقاد و تخریب همدیگر بپرهیزید، ما می خواهیم انتخاباتی سالم و در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی