برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب در کهگیلویه + گزارش تصویری
برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب در کهگیلویه + گزارش تصویری
فـــریاد جنوب | بیستمین یادواره شهید حجت‌الاسلام سید علی نورالدینی اولین شهید انقلاب باحضور خانواده شهید نورالدینی، مردم و اعضای شورای اداری کهگیلویه در حوزه علمیه خواهران دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، بیستمین یادواره شهید حجت‌الاسلام سید علی نورالدینی اولین شهید انقلاب باحضور خانواده شهید نورالدینی، مدیرکل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اداری کهگیلویه در حوزه علمیه خواهران دهدشت برگزار شد.

سید‌عبدالعزیز موسوی اصل با بیان اینکه دهه فجر دهه مجد و عظمت انقلاب و ایران است، اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت روحانیت در ساختار جمهوری اسلامی ایران نقش مرجع داشته و تنها گروهی بود که توانست توده مردم را به جنبش و خروش بکشاند.

فرماندار کهگیلویه، افزود: نقش روحانیت در شکل‌گیری و پیشبرد انقلاب و به ثمر رسیدن آن نقش اصلی و جدی بوده است.

وی با بیان اینکه نقش شهید نورالدینی در منطقه و شهرستان ما در دوران انقلاب، متناظر با نقش اساسی روحانیت در جامعه بوده است، عنوان کرد: انشالله ما بتوانیم اهداف و آرمانهای شهید نورالدینی را در سطح جامعه پیاده کنیم.

موسوی‌اصل تصریح کرد: جوهره اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه جهاد تبیین بوده است یعنی همان کاری که شهید نورالدینی در اوایل انقلاب انجام می‌داد.

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: امروز مسئولیت ما به سبک دیگری در مسیر جهاد تبیین است و باید آن را پیگیری کنیم و با تلاشی مضاعف در راه تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم.

برپایه این گزارش، در ادامه برگزاری یادواره یکی از مداحان شهرستان، در وصف شهداء نوحه‌سرایی کرد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب