برگزاری ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان چرام
برگزاری ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان چرام
فرمانده سپاه شهرستان چرام، گفت: در هفته بسیج ۴۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش فریاد جنوب از چرام، سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی پور در جلسه شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: بسیج در تمامی عرصه های انقلاب از جمله فرهنگی و هنری، علمی، سیاست، اجتماعی و امنیت، نقش آفرین بوده و باید در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) پیشقدم باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج امسال در سطح شهرستان چرام برنامه های مختلفی برگزار می شود، افزود: در هفته بسیج ۴۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی یک روزه در حوزه خاتم و حوزه سرفاریاب در روز اول هفته بسیج اجرا می شود، ادامه داد: در این برنامه سرویس های بهداشتی مناطق محروم و دورافتاده شهرستان توسط ۹ گروه جهادی احداث می شود.

اقبالی پور با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان چرام، عنوان کرد: افتتاح سالن ورزشی در روستای کره شهبازی برای بسیجیان، کوه پیمایی کارکنان به همراه بسیجیان، برگزاری همایش پیاده روی خانواده از بوستان شهدای گمنام تا روستای شیخ حسین، توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند، برگزاری نشست های بصیرتی، اجرای سرود توسط حوزه دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش، برگزاری ایستگاه صلواتی، اعزام راویان به مدارس با محوریت تبیین شعار هفته بسیج، برگزاری مراسم ختم قرآن و برگزاری زیارت عاشورا، یادواره شهدای خانگی و آبروی محله، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و حوزه ای، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان چرام است.

وی با بیان اینکه برگزاری میقات صالحین و برپایی میز خدمت برای بسیجیان و اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم از دیگر برنامه های این هفته است، افزود: مسابقات نقاشی با موضوع بسیج، اکران فیلم با موضوع بسیج و فلسطین در مسجد صاحب الزمان، اجرای شب شعر، اجرای نمایش خیابانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی، بازدید از شهرک صنعتی چرام، اجرای رژه خودرویی، برگزاری بازی های بومی و محلی، برگزاری مسابقات ورزشی پایگاهی و تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

فرمانده سپاه چرام از اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی حضرت ابوطالب شهر چرام خبرداد و گفت: این برنامه در هفتمین روز از هفته بسیج با حضور همه بسیجیان شهرستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری کنگره سرداران شهید استان در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود کمیته های ۱۴ گانه‌ای از یک سال پیش در شهرستان تشکیل شده که تا کنون گزارشی در خصوص عملکرد این کمیته ها به استان ارسال نشده است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی