برگزاری ۸۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامی داشت هفته مقاومت و ۱۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در شهرستان کهگیلویه + تصاویر
برگزاری ۸۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامی داشت هفته مقاومت و ۱۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در شهرستان کهگیلویه + تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت ۸۴ عنوان برنامه و به مناسبت هفته زن هم ۱۶ عنوان برنامه در نقاط مختلف شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و بزرگداشت هفته زن با حضور فرماندار کهگیلویه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و بسیاری از مدیران شهرستانی به میزبانی سپاه کهگیلویه در سالن کنفرانس سپاه دهدشت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت در این جلسه با گرامیداشت هفته مقاومت و یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همچنین تبریک به مناسبت هفته زن، اظهار کرد: در هفته مقاومت و هفته زن، ۷ عنوان برنامه محوری و ۹ عنوان برنامه جامع در نقاط مختلف شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشن عروسی و اهدای جهیزیه ازدواج با محوریت گروه جهادی زینبیون و برگزاری ویژه برنامه جشن بزرگ روز زن با محوریت حوزه مقاومت الزهرا در دهدشت برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد کوثر در شهر دهدشت و تمامی بخش‌های شهرستان، نشست تخصصی طلیعه زنان، برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری مسابقات مختلف، برپایی مواکب فرهنگی و هنری در اماکن شهری، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، برپایی مسابقات بومی محلی، برگزاری جشنواره غذاهای محلی، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر با محوریت زن و خانواده، تجلیل از پرستاران و بهیاران، برگزاری کافه گفت‌و‌گو در مدارس شهرستان و برگزاری اردوی یک روزه دختر و مادر از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در شهرستان کهگیلویه است.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری گرامیداشت هفته مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان، عنوان کرد: گرامیداشت هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ دیماه است.

سرهنگ پوربهشت با بیان اینکه مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین در تقابل با جبهه استکبار طی سه ماه گذشته به برکت جبهه مقاومتی بود که حاج قاسم به راه انداخت، اضافه کرد: در طی هفته مقاومت تعداد ۸۴ عنوان برنامه در نقاط مختلف شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته مقاومت در کهگیلویه، تصریح کرد: پویش سرباز قرآن و برگزاری مراسم ختم قرآن در روز جمعه در یکی از مساجد شهرستان باحضور قاریان برجسته شهرستانی و استانی و تجلیل از افراد برتر حوزه بسیج، پویش هم عهدی عصر و کاشت ۶۶ نهال مثمر به نیت عمر پربار حاج قاسم، برگزاری مراسم یادبود شهدای شهرستان روز چهارشنبه در گلزار شهدای دهدشت که مهمترین برنامه محوری در سطح شهرستان است، برگزاری یادبود سردار دلها و یاد و خاطره ۷۲ شهید شهرستان عصر روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در روستای دستگرد، برگزاری یادواره شهدای بخش دیشموک با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان در عصر روز سه‌شنبه، برگزاری ده‌ها عنوان مراسم در مساجد و تکایا و حسینیه‌های شهرستان، انجام خدمات عام‌المنفعه، توزیع ۸۰ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۳۰ میلیون تومان روز چهارشنبه در دهدشت و توزیع تعداد ۲۲۲ سری جهیزیه در نقاط مختلف شهرستان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته مقاومت در شهرستان کهگیلویه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دام بصورت رایگان در بخش چاروسا، اجرای برنامه‌های تئاتر و سرود در نقاط مختلف شهرستان، همایش پسران و دختران حاج قاسم و نیز پویش نسل سلیمانی از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته مقاومت در شهرستان کهگیلویه است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری شهرستان باتبریک هفته بزرگداشت مقام زن و گرامی‌داشت هفته مقاومت، اظهار کرد: عملکرد حاج قاسم در طول عمر با برکتش باعث شده که یک چهره فرامنطقه‌ای و جهانی شود.

سید حمزه محقق زاده، افزود: حاج قاسم علاوه بر یک فرمانده دانا و باهوش، در عین حال یک انسان کامل بود و این نشان دهنده اوج مکتب اسلام است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلف و گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی کوچکترین وظیفه‌ای است که می‌توانیم انجام دهیم، عنوان کرد: ادارات شهرستان از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت وظیفه دارند فضای عمومی شهر را کاملأ آماده کنند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه برگزاری عمده برنامه‌ها در این هفته مردمی و کاملأ خودجوش است، خاطرنشان کرد: ادارات شهرستان نیز مؤظف بوده وظایف خود را به طور کامل در این ایام انجام دهند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی