بهره‌برداری از بیمارستان بهمئی در دهه فجر امسال
بهره‌برداری از بیمارستان بهمئی در دهه فجر امسال
فـــریاد جنوب | معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از لیکک، کیامرث حاجی زاده در بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک وعده داد که این بیمارستان ظرف مدت ۲۰ روز آینده به صورت اولیه به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بیمارستان شهرستان بهمئی در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی این بیمارستان ظرف ۲۰ روز آینده خبر داد و گفت: بیمارستان شهید قاسم سلیمانی بهمئی در دهه فجر به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه فعال شدن بیمارستان نرگسی گچساران و راه‌اندازی بیمارستان بهمئی مورد تاکید استاندار بود، افزود: مردم بهمئی در ایام بیماری کرونا به دلیل نبود بیمارستان با مشکلات زیادی روبرو بوده و برای درمان به بیمارستان‌های بهبهان، رامهرمز و اهواز مراجعه می‌کردند و به این دلیل بهره‌برداری از این پروژه دارای اهمیت بسیار زیادی است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه بیمارستان بهمئی طی دو سال نیمه‌کاره رها شده بود اما با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی از امروز برای استفاده در این بیمارستان با پزشکان متخصص قرارداد منعقد کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: فرماندار و مجموعه شهرستان بهمئی برای اسکان پزشکان پای کار باشند و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار دارد خواستار تجهیز بیمارستان بهمئی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این بازدید افزود: ساختمان بیمارستان تقریبا آماده است و تنها تجهیزات باید نصب شوند که امیدواریم حداکثر تا یک ماه آینده پذیرش بیمار داشته باشد و نهایتا تا پایان سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

دکتر غلام نژاد گفت: بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، بیهوشی، آزمایشگاه و رادیولوژی در این مکان راه‌اندازی می‌شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : تابناک