بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ۹ دی
بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ۹ دی

به گزارش فریاد جنوب،شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ۹ دی بیانیه ای صادر کردند. متن پیام به شرح زیراست. بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الّله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ سالروز سترگ حماسه‌ی ۹ دی را به آستان ملتِ بشکوه و بصیر ایران زمین […]

به گزارش فریاد جنوب،شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ۹ دی بیانیه ای صادر کردند.

متن پیام به شرح زیراست.

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الّله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ
سالروز سترگ حماسه‌ی ۹ دی را به آستان ملتِ بشکوه و بصیر ایران زمین تهنیت می‌گوییم و خجسته
روز بصیرت، زمان‌شناسی و تجدید میثاق مردمِ متعهد و فهیمِ میهن اسلامی با ولایت و روز یأس بدخواهان در به ثمر نشستنِ نیاتِ پلید و خبیث‌شان، بر یکایک ملت سرافراز ایران زمین تهنیت باد.
خالقِ این حماسه جاویدان و دشمن‌شکن، ملتی است مقاوم که با الهام از امدادهای الهی و با تأسِّی از پیرِ و مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای، پیچیده‌ترین فتنه تاریخ را در این سرزمین، خاموش و ابتر کرده است.
بشکوه ملتی که خودجوش و شورآفرین با خلقِ حماسه‌ای نوین و عاشورایی بر جبینِ خناسانِ دجّال‌فعل، سیلیی معنادار نواخته و غیرت، حمیت و استقلال و استکبارستیزی خود را به ظهور و بروز رسانده و فریاد برآورده که؛
چراغی را که ایزد برفروزد
هر آنکس پُف کند، ریشه‌اش بسوزد
نستوه ملتی که تا پیش آز آن، از گردنه‌های صعب و سختی عبور کرده و با آرمان‌خواهی‌اش تحت زعامت مدبرانه خضرِ زمانه‌اش امام خامنه‌ای، اعجازی بی‌بدیل، خلق کرده است. به یمن الطاف الهی و با شور و شیدایی و آرمان‌خواهی، نطفه فتنه را خشکانده و دسیسه‌های سلسله شیاطین را در جای‌جای کشور سربلندمان، ساقط و امحاء کرده است.
روزی که مردم غیورمان، شعارهای انحرافی عده‌ای قلیل را در هتکِ شعائر و مقدسات دینی برنتابیده و بسان دریای خروشان، جوشیدند و خروشیدند و از مواضع امام، شهیدان و رهبر حکیم‌مان چون صخره‌های کوه دفاع کرده و نقشه‌های اجانب را نقش بر آب کرده‌اند.
جان کلام این‌که ۹ دی ماه، در سپهر سیاسی این آب و خاک، گوهرین سندی است بر حقانیت و ولایت‌مداری ایران و ایرانی و تأکیدی است اکید که اگر خصم نابخرد در برابر آیین و دین ما بایستد، با تمام عِدَّه و عُدَّه در مقابل دنیای پلیدشان خواهیم ایستاد.
شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان با تبجیل و تکریم این روز بشکوه و ابرازِ همدردی با مصائب مردم غزه، مردم درایتمند و انقلابی را برای خلق حماسه‌ای دیگر در سالروز ۹ دی برای دفاع از کیان و باورهای فرهنگی فرا می‌خواند تا عزت و اقتدار خویش را یک بار دیگر فریاد زنند و ندا در دهند که؛
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما، عدم ماست

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب